Keiek Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Kjørte forbi en annen bil idag, og det var ved en fotoboks som stod "feil vei". Den blinket, hvordan kan det ha seg? vil den ikke få fart som er-83 km/t eller noe slik, og inget bilde av meg? sender de da brev med bot for å prøve seg? Så sier jeg "wasn't me", så blir det forkastet, ettersom de mangler bilde? Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Da må det ha vært noe spesielt med denne fotoboksen. De tar ikke bilder den andre veien. Aldri skjedd meg iallefall og jeg vil ikke tru de får ett brukbart bilde heller Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Fotoboksene i england tar jo bilder bakfra. Det kan ikke ha vært en slik gjennomsnittsmålingsboks da? Mener de blinker et visst antall blink i minuttet. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Noe aktiveres slik at bilde blir tatt, sikkert noe med strekene i bakken, så visst man kjører andre veien regner jeg vel med at dem tar bilde. Men tviler på dem ser noe på bilde siden det er meningen at bilen skal komme "riktig vei" Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 kommer ikek til å se noe annet enn nakkestøtta mi, så det er ikek problemet. Men jeg trodde det ikek skulel være mulig at de blinket når man kjørte i feil retning Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 aldri blinka til meg når jeg kjører forbi ved en fotoboks. kan være en av disse førdømte gjennomsnittsboksene ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 gjennomsnittsboks er det ikke, kjører forbi den to ganger hver dag, og det er ingen boks nummer to som kan knipse meg. Om ikke den ene tar bilde foran, og den andre bak :P Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhomer Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Kjører alltid forbi fotobokser "feil vei" ganske så for fort.. Aldri blinka på meg... Og jeg tviler sterkt på at de virker begge veier ettersom strekene på bakken virker som bevis på farten(sjekker hvor langt over strekene bilen strekker seg på bidet med gitt lukkertid) og det kun er streker på den ene siden av veien. Er strekene snødd igjen er ikke fotoboks nok bevis til å sende deg bot forresten.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg