Gå til innhold

Råd anngående Multimedia spiller på finn.no

Ranger emnet


johnkanon

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

har hatt en Touran 1,9Tdi 2004 modell en stund, tenkte å få litt ipod støtte og navigasjon.

 

Ser at de selger en del på finn.no Men prisene varierer noe enormt!!

 

Her er noen eksempler:

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19433910

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19417709

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18135696

 

 

Noen av disse ser masse produsert fra bangkok, er det noe jeg skal se etter? For å unngå å kjøpe en spiller som varer 3uker.

 

Hvordan fjerner man den gamle? hvordan reagerer bilen, (v. tanke på radio kode o.l)når man setter inn ny spiller.

 

minst mulig hassel. Takker for alle svar og folk med erfaring fra dette område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sannsynligvis canbus i bilen, og må ha adapter til strøm, høyttalere, antenne og evt.fjernkontroll. Dette får man kjøpt i sett, for eksempel hos Oslo Bilstereo. Det må også legges opp strøm fra sikringsboks. De gjorde denne jobben for meg på min nye firmabil, det var unnagjort på et kvarter, og kosta ca en 1000lapp ink moms. Da får man standard din-kontakter, og kan bruke alle standard-spillere på markedet. Godt råd til deg; kjøp pioneer! Både med tanke på lyd, utseende og kvalitet.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, det er såpass operasjon, trodde det var bare å sette inn ny spiller.

 

Ja, det trodde jeg og, men fant ut hvordan dette var når jeg skulle sette spiller inn i min nye firmabil... tungvinne greier. Men dette gjelder bare på canbus-biler, regner som sagt med at du har det. Men de som kan dette bruker som sagt ikke mer enn et kvarter, så det er ikke ille..

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ut originalspilleren, og se om du har standard iso-kontakter, eller om du har noe merkelige greier... sistnevnte tyder på canbus. Aner desverre ikke hvordan man får av det dekselet, men det er sikkert noen guruer her som kan svare :)

 

Og brukte spillere kan være bra det, så lenge du kjøper et kvalitetsmerke.Pass på at du får med kvittering, så du ikke kjøper tyvegods.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår