omeg79 Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 hei jeg ahr en318 som tikker litt er det noe spes olje som er bra å bruke eller noe annet å gjøre ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Først å fremst; Hvilken olje bruker du nå? Har du peilet olje? Tikker den hele tiden eller når den er kald? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omeg79 Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 er ikke sikker på åssen olje det er på nå for kjøpte den her om dagen ja den tikker uanset om den er varm eller kald å er bra emd olje på den tenkte på å olje bytte i morgen ser du har hørt at penzoil er bra på de men vil ha noe info fra andre føre jeg gjør noe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xplot Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 kjøp en flaske med CRC Engine Flush, så får du rensa motoren invendig i samme slengen, det hjalp mot tikking på min når jeg bytta olje igår, ellers så er vel Castrol å anbefale, kjører selv med Castrol Edge Sport 0w 40w og er veldig fornøyd. Crc Engineflush får du kjøpt på Mekonomen til 81,- Siter MB 200TE 90' x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omeg79 Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 ok takker for svart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg