Hassa Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Hei. I går begynte bilen å fuske som h******* etter at den hadde stått parkert en times tid, den hostet og harket, så da var det kun en ting å se etter, bensin lekkasje. Det har luktet litt ekstra mye bensin av bilen de siste 2 ukene, men det har ikke dryppet noe bensin under bilen og jeg har ikke sett noe särlig lekkasjer för nå. Nå ser jeg at det lekker rett rundt bensin pumpa/röret ett sted(det er vel bensinpumpa som sitter helt nederst og ytterst mot det ene bakhjulet med ett rör/slange ut?) Det drypper når bilen står og går, og ikke når jeg har skrudd av tenninga så lekkasjen er etter bensinpumpa eller i bensinpumpa ett sted.. Skal se på det imorra, men hvis noen vet om det er noen svakheter på noen av delene rundt der så hadde det värt fint å visst for da har jeg noe å gå etter imorra. Mvh Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 (endret) nå har jeg midlertidig fått tettet lekkasjen, men bilen fusker ganske mye enda, i tillegg så rister det i hele bilen som det gjorde igår,så fort jeg gir litt gass. Det lekker ikke en eneste bensin dråpe nå, så jeg lurer på hva som gjör at den fortsatt ikke får nok bensin? Er det hjernen som må nullstilles eller er det rett og slett fordi det ikke er noe bensin i rörene? Jeg har kjört i en halvtime tilsammen idag etter at jeg tettet hullet, men fortsatt så fusker den like mye. Jeg har ikke värt borti dette för, så alle tips tas imot med stor takk! Mvh Endret Oktober 19, 2009 av Hassa Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Her er det ikke mye hjelp og få, så jeg fant det ut selv. Måtte dra lmm kontakten av og på, "som vanlig", og bilen var like fin som vanlig. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg