ungua Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Da jeg skulle låse opp bakluka på min Volvo 145 her om dagen trykket jeg på åpneren i det jeg snudde nøkkelen. På det punktet satt åpneren seg fast, og jeg kan nå bare snu nøkkelen fra "låst" til dette punktet, som er ca halvveis til en ulåst bakluke. Jeg aner ikke hva som kan ha gått galt og lurer på hvordan jeg kan fikse dette!? Jeg kommer jo inn i bilen og kunne ha tatt av forkledningen på innsiden. Men jeg ville uansett ikke være i stand til å tolke det som er der uten hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Prøv å smør opp låsen med tyntflytende olje, prøv å dunk på den litt og prøv å lirk den opp med nøkkelen, går ikke dette kan det hende den må "knekkes" opp. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ungua Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Takk for tipset! Det tok litt tid, men jeg fikk den opp til slutt med mye olje og tålmodighet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg