skoddis Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Nei beklager.........har nok ikke noe bilde av den nå. Skal prøve å få lagt ut noen senere. Blir flere forandringer etter hvert. kan si det slik at det ble mye bedre med lakk. Siter Vw Bora 16 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Februar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Regner med å få V6-leppe både foran og bak i løpet av vinteren.... Skal finnne "potte" som matcher i løpet av den tid!!! Takk for alle tips/triks ang Bora som jeg har fått hittill!!!! De har vært informative!!!! Mvh stolt VAG-eier!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Februar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Her er det noen rykende ferske bilder av Bora'n!!! Bilder av sommerfelgene kommer seinere idag, eller i morgen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 PEN bil du har kjøpt deg ja! :) Var selv inne på tanken å kjøpe bora før jeg kjøpte a4`n. Pene biler som trenger kun senking og felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOSJ Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Hvor mye er bilen din senket?? Har selv en 01 Bora Highline som absolutt trenger å komme nærmere moder jord. :D Siter VOSJ Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoddis Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Bilen min er senket 40mm hele veien rundt, men skal legge den lenger ned fremme. Litt for stor avstand mellom hjul og hjulbue. Siter Vw Bora 16 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Er ikke sikker på hvor mye min er senket, men det holder synes jeg! I allefall i det snøværet som er nå :mad: Har tatt biler av felgene som fulgte med bilen. Er ikke de lekreste etter min smak, men de får holde denne sesongen iallefall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by ArneBelinda Har tatt biler av felgene som fulgte med bilen. Er ikke de lekreste etter min smak, men de får holde denne sesongen iallefall... Nei... Ikke akkurat de vakreste felgene på markedet, men bedre en ingenting. Har forresten de samme i 17".. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Ja... Idag kjøpte jeg endelig "potte som synes" til Bora'n!!! Den blir nok "knallfet" på bilen ;) Det er en Supersprint bakpotte, med feite enderør... MÅ bare bli bra :D hehehe Godt å være i gang med å kjøpe litt stæsj til go' bilen. Se om det blir montert til uka. Skal selvfølgelig ta bilder da!!! Potta ser ca sånn ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Grattis med ny potte. Har Supersprint potte selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Nå begynner det endelig å skje litt med bilen :D Har kjøpt inn V6-leppe foran og bak og "spredersett" fra Hella til å ha i ytterste hullene i fangeren. V6-leppa bak har jeg nå tilpasset (delt i 4 deler, og "smeltet" sammen igjen) og limt på undersiden av orginal leppa. Fant et lim som så/hørtes greit ut, borret endel hull til poppnagler, tok på lim og poppet dette sammen. På det siste bildet ser man de tre skjøtene, blir bedre etter litt pussing og sparkling... Idag har jeg borret ut poppnaglene og det sitter meget godt sammen!!! Heldigvis :D Skal høre med han som skal lakkere dette om han kan sparkle det som trengs før lakkering, så blir det sikkert bedre enn hvis jeg skulle gjort det selv. Så det mangler bare å få ferdig bakleppa og få alt lakkert og montert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Har jo også bilde av bilen med Supersprint potta, den er montert for en god stund siden, men... Tror det blir bra med den nye leppa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Blir spennende å se når den blir ferdig. Er du ikke redd for at sparkelen skal sprekke siden plasten under er så myk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Heisann! Har vært i kontakt med han som skal lakkere, og fått tips om hvordan sparkeltype jeg skal bruke. Så det skal vistnok ikke være noe problem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by ArneBelinda Heisann! Har vært i kontakt med han som skal lakkere, og fått tips om hvordan sparkeltype jeg skal bruke. Så det skal vistnok ikke være noe problem... Da så! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg