gomega Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Du har nok mye bedre lysbilde med nye originallykter... Men om de gamle har beggynt å gulne/bli matte er det bare å våtslipe og polere opp igjen ;) Blir nesten som nye :) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Joda forsåvidt, men er mye penere med klarglasslykter enn de originale :) Synes jeg da. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Forferdelig lysbilde på de pirat lampene her.. Lyser voldsomt ut til suda syns jeg. Hatt mørke på 3 forskjellige Omega B. Den siste reiv jeg de av og satte på orginale Hella chrome linselamper og fikk MYE bedre lys og lys bilde.. Den jeg har nå sitter det chrome piurat på å ikke imponert over lys bilde der heller.. Men klart bedre enn med matte orginal lamper :) Du snakker om mørk bil. Svart bil kler IKKE mørke lamper fant jeg ut.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Eg meina det motsatte;) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Delte meninger ja ;) Noen som har bilder av omega med sorte innfatninger i lyktene da? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Ligger en del bilder i tråden min... Har sorte angeleyes! Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Er vel orginale linselamper som har bra lys, mens de orginale "matte" har håpløst dårlig. Fikk i hvertfall mer lys med pirat lampenes nærlys enn tåkelysa. (før så jeg en del lengre med tåkelysa, det er nesten skremmende.) Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 biltema mega blue pærer suger rævva :P brukte dem selv for å få ett hvitere / blåere lys. Funka greit til det men litt kjedelig og betale 150 hver 2-4 uke for nye når en av dem røyk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Eg har med sort innfatning: Ser ikkje so bra ut på det bildet men.. Hjelper på med xenon i desse lyktene;) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Eg meina det motsatte;) å da har du prøvd både Depo som du har på bilen din og hella linselamper siden du kan uttale deg om det? Depo lyser bedre enn orginale matte lamper. Men depo lampene gir ikke rett lysbilde og du får kun justert høyda på de. De lyser altfor mye ut til sida syns jeg.. Hatt 3 sett depo lamper å alle har vært sånn.. Kjøpte så nye orginale Hella linselamper å fikk da ett sjukt mye bedre lysbilde.. Med mørke linselamper: Med Chrome linselamper(Hella): Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Er det noe vits å diskutere da egentlig ? :P Smaken er som baken... Delt på midten :P Noen liker mørkelykter på mørkebiler mens andre ikke... Er tross alt han som eier bilen som skal kjøre rundt i den og da er det vel litt kjekkere å ha noe man selv liker framfor å ha noe andre liker! :) Føler jeg heiv meg rett ut i skuddlinja der men, men er jo som å skalle hodet i veggen å diskutere slikt. Kan jo isje tvinge folk til å skifte mening akkurat hehe :) Men uansett, vil nå ikke påstå lyset blir bedre med uorginale lykter, blir nok klart en forbedring hvis du har kjørt rundt med falma reflektorer og lykteglass. Men hvis du hadde kasta på nye orginale så vil jeg nå påstå dem vil gi bedre lys enn nye uorignale. Blir feil å sammenligne 10-15 år gamle lykter med 1 uke gamle, da som nevnt reflektorer og lykteglass blir også slitt med tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Takk for bilder bambo! :) Må nesten prøve å sove litt på det før jeg bestiller. FantIkkeNick: Bare greit å høre hva folk mener vet du ;) Gjør som jeg selv vil da det er jeg som skal like bilen, men litt greit å høre erfaringer først :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 å da har du prøvd både Depo som du har på bilen din og hella linselamper siden du kan uttale deg om det?Depo lyser bedre enn orginale matte lamper. Men depo lampene gir ikke rett lysbilde og du får kun justert høyda på de. De lyser altfor mye ut til sida syns jeg.. Hatt 3 sett depo lamper å alle har vært sånn.. Kjøpte så nye orginale Hella linselamper å fikk da ett sjukt mye bedre lysbilde.. Med mørke linselamper: Med Chrome linselamper(Hella): Eg meinte utsjånad;) Er heilt enig i at originallykter gjer bedre lys, men lika godt mørk innfatning på mørk bil Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg