HusebyRS Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Er for tiden under ett salg av bilen min. Bilen er solgt til en hyggelig kar ifra asker. Han finansierer bilkjøpet med lån fra Elcom. Men for å få lånet krever banken hans en kopi av Vognkort del 2 der jeg og han har skrevet under, for å bekrefte at kjøpet er reelt. Da er spørsmålet mitt, blir denne kopien en gyldig salgsmelding? Med tanke på hvis denne kopien på en eller annen måte blir borte ifra posten eller lignende? Ønsker svar så fort som mulig. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Gå til en bank (sparebanken f.eks) og få kvittert ut at det er en gyldig kopi, hvis det var det du lurte på. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Og send brevet rekomandert Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg