Pettur Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Hei. Så på en annonse på en 1992 Audi 80 2.3E Quattro. Denne var gått 260000km. Er ikke dette ganske langt? Hvor langt kan jeg regne med den går? Eier ser ut til å ha bytta alt som er gått galt på veien. Og virker temmelig nøye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Nydelig 5-sylindret 2.3 motor. Kan gå laaangt. Jeg er generelt litt skeptisk til motorer som er trimma opp litt, med det er kanskje bare jeg som er litt gammel og forsiktig ;) -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettur Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Ja har hørt de kan gå langt, men er allikavel skeptisk til å kjøpe noe som allerede har så mange km på hjula! Andre som har erfaringer med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 min audi 80 har snart gått 270k,men det er en 2.0 16v,femmeren er nok bedre regner med at det er den som er burgunerrød du mener?isåfall så er eieren registrert på forumet her,og er også medlem på vw-audi klubben,bilen er nok i bra stand den,og sjelden også,finner ikke mange audi 80(b4) med femmere til salgs,så løp og kjøp Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettur Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 mja, har sett på den au, men det har vært flere som har ligget rundt det antall kilometer. så greit å vite hva folk mener. takk for svarene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 min audi 90 2.0 med femmer har rundet 266, går som ei klokke :) så lenge den får den stellen den trenger. Litt oljetørst, men det er bare stas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Min gamle A80 har rusla 487.000. Går like fint. Solide biler. :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 (endret) Dersom det er bilen til Huseby RS det er snakk om er den god som gull:). Husk at disse bilene så langsomt begynner å bli rimelig gamle, så sjansen for å finne en som har gått lite blir stadig mindre. Det viktigste må være at bilen er fulgt opp og at nødvendige utbedringer er gjort. I dette tilfellet er alt i skjønneste orden (og det kan man lese om både på VACN-forumet og her). Personlig kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor han vil selge denne kjernesunne bilen. Endret Oktober 14, 2009 av Böhser Onkäl Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg