Phantom Posted October 10, 2009 Report Share Posted October 10, 2009 Hei Har nå hatt min 996 Cab i noen mnder og nå som vinteren er på tur er det vel på tide å utføre ett par mindre ting jeg ikke har fått gjort enda. I alle fall, bilen er en 996 Carrera (2wd) Cab, stort sett helt standard :) Er det noen som vet hvor jeg kan finne passende høyttalere til denne bilen ? Er jo meg bekjent 5 1/4" i dørene og 4" og diskant i dash, samt 4" og diskant bak. Ønsker egentlig ikke å oppgradere så ekstremt, tenkte mest på å bare bytte høyttalerne. Leter meg ihjel etter komp sett som ikke bare er 5 1/2" og diskant, så tips mottas med takk. Ellers, er det noen som har erfaring med Beck Invest ? Tenkte å bestille vinterfelger derfra Quote -Abarth- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mad_Maxx Posted October 10, 2009 Report Share Posted October 10, 2009 Beck er vel konkurs..? Quote Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phantom Posted October 10, 2009 Author Report Share Posted October 10, 2009 Beck er vel konkurs..? Forsto det slik at delesalgsbiten er fullstendig operativ Quote -Abarth- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mad_Maxx Posted October 10, 2009 Report Share Posted October 10, 2009 Ah, ok :) Quote Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Link to comment Share on other sites More sharing options...
c-w203 Posted October 22, 2009 Report Share Posted October 22, 2009 Det er en lang diskusjon på Porsche Club Norge sitt diskusjonsforum om Beck Invest og deres konkurs. Kort fortalt så ville ikke jeg kjøpt noe derifra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thklinge Posted October 23, 2009 Report Share Posted October 23, 2009 Ikke jeg heller, utfra feedbacken på p-c-n.no, styr unna. Quote - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phantom Posted October 24, 2009 Author Report Share Posted October 24, 2009 Er medlem på PCN nå Quote -Abarth- Link to comment Share on other sites More sharing options...
thklinge Posted October 24, 2009 Report Share Posted October 24, 2009 Velkommen! :) Quote - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts