audunfr Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Hei der alle sammen. Lurte på om det er noen her som vet hvordan det er å montere ekstra ryggelys på en Dodge Ram 1500 2006. Prøvde å søke litt på nettet men fant ingen ting med unntak av dette forumet og tenkte derfor jeg kanskje kunne spørre om noen vet om koblingsskjema osv som kan hjelpe meg noe på vei? Tusen hjertlig for evt svar. Med Vennlig Hilsen Audun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 noen med samme problem her... http://www.the12volt.com/installbay/forum_posts.asp?TID=91687 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audunfr Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Tusen takk for linken Hal72 den så veldig bra ut. Men kan jeg bare koble de på eksisterende ryggelys, eller må jeg finne hovedkabelen for ryggelys å koble meg på den? Virker kanskje som et dumt spørsmål hehe. Mvh Audun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Du kan nok koble deg på i baklykta, men bruk et rele så slipper du å ødelegge ryggelysbryteren i girkassa. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Du kan også legge opp nytt/nye lys som er koblet via en bryter og relè, så har du kombinert rygge og arbeidslys.. :) Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg