knutand Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Tok ut mitt kupefilter her om dagen, og merka at vifta fikk, uten å overdrive, dobbelt så mye effekt. Det så ut som om filteret ikke har vært bytta på veldig mange år. Jeg tenkte derfor å kjøre uten filter, til jeg tar meg bryet til å kjøpe nytt. Det kan vel ikke skje noe "farligere" enn at jeg får litt fremmedlegemer inn i bilen? KNut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Ikke noe verre enn det nei, såsant det ikke lekker der det sto.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Jeg merket meg det samme i min Skoda Pickup. Det dugget veldig lett på vintern og mente jeg måtte bruke uforholdsmessig høye trinn på vifta. Av en grunn tok jeg ut pollenfilteret, og etter det kjørte jeg uten vinterstid. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg