steinar Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Hei, I dag var siste dagen med min gamle toer. Etter å ha irritert meg over gåen clutch, ødelagte hjullager, tenning som stiller seg ut av seg selv så gir jeg opp. For ikke å snakke om hullene i gulvet som lekker vann inn når det er sørpe på veien :D Er det noen som har en toer til salgs? Alt uten forgasser. Jeg klarer ikke leve med noe som kun virker når månen står i løvens stjernetegn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Når man skal selge bil hjelper det med bilder - hva hjelper når man skal kjøpe? *bump* Vil ha ny toer - og kan kanskje leve med forgasser også hvis den går som den skal :D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 skaff deg en gti. Da slipper du forgasser! Det er et hav av forskjell. Gasser bilen er treg å starte og treg og veldig vanskelig viss det er kaldt ute. Gti¨n er mye bedre der, pluss at den beveger litt bedre på seg Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Hva med en Golf med bagasjerom:D :D Innsprut har den og;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Har ingenting imot bagasjerom - så bør vel endre til at jetta er flott også :D Uansett så ligger nok din strøkne jetta litt over i pris enn jeg har råd til for øyeblikket. En GTI er en super løsning - men hvor mye må man regne med å gi for en toer gti som er rimelig rustfri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Volvo 360'en står her fortsatt...... Selges for 8000,- nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killertox Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=26600 Jeg har jo en!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Kompis har en Golf Gti 16v tilsalgs! Bra stand, billig! Ring han! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by Jonaldo Volvo 360'en står her fortsatt...... Selges for 8000,- nå! Inkludert årsavgift? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by Jonte Kompis har en Golf Gti 16v tilsalgs! Bra stand, billig! Ring han! fin bil men litt for dyr for meg - dessuten er det langt til narvik :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Jeg har en golf 2 som trenger litt kjærlighet for å bli strøken, men er en del ting som er gjort på den. INFO HER :) Minus effektanlegget som er solgt utenom. Står originalt eksosanlegg på nå. Pris: fra 7000kr + om.reg. Bilen må inn til eu-godkjenning i mars, FORGASSER som GÅR på tomgang og yter 75hk :D Jeg kommer til å eu-godkjenne den om ingen kjøper den, men da stiger prisen selvføgelig. Rattet er foresten også solgt. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by steinar Inkludert årsavgift? Nope....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg