Larsen's Motorsport Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Godkveld:) Har eit lite spørs mål angåande xenon lys, eg har nettopp montert det på min Opel Vectra B i fjærnlysa , Men det lyser mest ut til sida og ikkje så langt fram øver. org fjærnlysa lyset lengre fram:S Så de første som slo meg var om eg har snudd pæra feil vei viss det går? Eg har ikkje peiling så håper at det er nokken som har det:) Takk for Gode Svar:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Det kan fort hende at xenonpæra er litt annleis enn halogenpære og lyser litt annleis. Da er det berre å justere på lyset. Men dessverre trur eg ikkje at du kan justere berre fjernlyset på bilen din. Bruttern har same bil og det ser ut som du berre kan justere høgden og bredden på heile lampa. (nærlys og fjernlys) Men sjekk at pæra er 100% på rett plass Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Ja var ute å sjekka det i sta, og det går berre ann og justere på heile lykta..:( Men er det nokken med opel vectra B 96mod som har Xenon som har tips?? Går det ann å byte til andre lykter som har delt justering slik at eg kan justere bredda og høgda berre på fjernlyset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Angel Eyes Chrome Nokken som har det på sin Vectra B 96mod og så er spm om det er delt justering på fjern og nær lysa:P? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Hadde samme følelse når jeg monterte xenon på mkIII supraen.. men, da visste det seg at de lyste like langt.. bare at xenon lyste veldig skarp og sluttet brått dær vanlige lys fadet ut.. da virket det som det lyste mye mindre fram.. er nokk muligens en visuell narrestrek muligens.. er utformingen på reflektoren som kaster lyset dit det skal, disse er utformet etter de orginale lysene.. når du da får xenon blir lysbildet veldig skarpt.. for de reflektorene tar ikke hensyns til at lyset blir mye skarpere.. det jeg tror... muligens? :) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Er nokk 100% sikker på at det lyser mindre fram ein org lysa, eg måtte desverre sette på org lysa i gjenn i går fordi eg hadde ikkje fjærnlys i det heiletatt, det lyste dårligare fram ein nærlysa når eg hadde xenon på:( Kjedelig som F**** Men eg tar i mot fleire tips:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Høyres som om du ikkje har satt i pæra rett. Eller at pæra ikkje er 100% rett. Bruttern monterte xenon i nær og fjernlys på sin vectra. Der lyser fjernlysa akkurat på same plass som med halogen. Ideelt sett skulle fjernlysa lyst litt høgare, men fjernlysa kan ikkje justeres separat i forhold til nærlysa Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Høres veeldig merkelig ut ja.. vet ikke i disse lampene.. noen xenon lys har jo slike hatter som står foran pæra i pæreholderen man setter i lampa.. og noen biler har slike hetter orginalt i sine lamper.. er det dobbelt opp av dette? isåfall kan du vurdere å prøve uten den ene hetta? Har montert en god del xenon og ALDRI vært borti at det lyser mindre/kortere en orginalt.. så her er noe muffens med lyktene,monteringen eller eventuelt settet.. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 http://www.streetdesign.no/?id=18836 her er no link til der er kjøpte sette:) Men eg kan ta nokken bilder av korleis eg gjorde det:) Men flott at dåkke gidder og hjelpe meg og gje tips:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 [/img] Org Pæra:) [/img] [/img] Xenon pæra:) [/img] Ballasten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Ser ut som sokkelen er forskjellege:( er det de som er problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Såpass, tar jeg ikke feil er halogenpæra H1, mens xenonpæra er kliss lik mine H3. Du har nok fått feil Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 åå? ekje den halogen pæra h3?? Xenon kitten er h3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Nope, er H1 Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Å steike:D Men då har vi fått ein løsning:) Takk Takk!!:) Då har eg fått feil kitt!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg