Monthy Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 lurer meg på om jeg skal gå til innkjøp av en V40 til maks. 70.000,-. men hvordan er disse med yanke på sikkerhet, driftsikkerhet, delepriser osv... takker for svar :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Trenger du stor plass? I så fall bør du ikke skaffe en V40. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 skal vere familiebil. har en unge på to år og en på 4 mnd. så må ver plass til barnevogn foreløpig. men den skal avskaffes om under ett år. bler da bare sånn en liten tralle til han minste. Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Jeg ville nok gått for noe større en V40 i så fall. Det er nemlig en mindre bil enn man tror. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Da ville jeg kanskje heller tittet på V70. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg