Rieger Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Sitter uten noen bil å røre nå. BMW'en kommer ikke til å være i hus så veldig lenge, og mest sannsynlig kjøper mamma seg en Peugeot 206 som andrebil i familien. Derfor har jeg bil jeg kan kjøre inntil sommeren/høsten. Har både lyst og penger til å begynne på et prosjekt når jeg blir kvitt BMW'en. Har bare lyst til å ha noe å pusle med igjen. Ett eller annet jeg kan råne opp ;) Men så har jeg ikke bestemt med for hva jeg skal satse på. Kunne tenkt meg en golf 1/2. Er vel ganske mange som har hatt den planen, så jeg tenkte jeg skulle sjekke litt etter noe annet jeg har sansen for. Så noen som har noe forslag til bil? Og gjerne bilder! Edit: Ble litt travelt. Noen kriterier: - Gjerne en bil det finnes mye deler til(som på en 2'er golf) - Bør ikke være så altfor dyr(gjerne under 30k) - Trenger ikke være noen veldig sprek bil, men har jo behov for litt forflyttning.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 1 ord en versjon LADA 1500s! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Volvo 140 eller Amazon...eller kanskje du har litt lyst på wankel? Da enbefales en RX-7. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Hør med Just Crusing . Tror han har en prosjekt bimmer stående. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Ta deg en titt her så får du sende en pm om det er intressant. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=21573 Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 En scirocco.. Går ikke så mange av de på veiene lengre.. Kul bil som det finnest mange deler til. Ettersom det meste av VAG sin modeller passer opp mot hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Jeg har en Fiat 127 Super som jeg tviler på at jeg noen gang får begynt på... 82 modell, gått ca 86000 km. Ganske strøken å se til. Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg