Gå til innhold

Leifis MB 190 prosjekt

Ranger emnet


leifi190

Anbefalte innlegg

Hola!

Har skaffet meg bil til den nette prisen 2100.

målet er å få skilt på an, og kansje en liten turbo etterhvert.

Vet det ikke er det største og dyreste prosjektet, men med den timelønnen jeg får nå blir det ikke noe mer. har ikke noen plass utenfor huset jeg kan ha den, så den må stå på en parkeringsplass utfor skolen, som er 20min med sykkel unna, ikke så langt, men er stress å sykle dit i kulde og regn hver gang jeg skal jobbe på den.

Power to the people!

 

Ting som skal fikses:

-Girkassen slurer mellom girene.

-ingen effekt i håndbrekket

-diverse elektronikk

-Eksosen lekker

-osv

 

bilder av gliset:

 

IMAG0013.jpg hmm

 

 

IMAG0014.jpg

 

 

IMAG0015.jpg Speil må på plass

 

 

IMAG0016.jpg Lakken er blitt veldig hvit enkelte steder

 

 

 

IMAG0017.jpg bulk

 

btw: Mercedes Benz 190e 2.3 8v 1987 :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grei poleringsjobb på denne og jeg skal love deg at den blir fin i lakken igjen :) Den hvite lakken er oksidert lakk hvis du lurte. Blir rød og blank hvis du polerer skikkelig.

 

Får håpe du får skilt på denne da. ;) 190 kan bli fete de!

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grei poleringsjobb på denne og jeg skal love deg at den blir fin i lakken igjen :) Den hvite lakken er oksidert lakk hvis du lurte. Blir rød og blank hvis du polerer skikkelig.

 

Får håpe du får skilt på denne da. ;) 190 kan bli fete de!

 

 

takk for tipset, skal prøve det når jeg får tilgang til vannslange en eller annen gang i fremtiden!

 

update:

Nå er bilen kjørbar igjen og speil og framre blinkers (hvit)

er på, men har ikke klart å skaffe ny sideblink, noe som viser seg å være en ganske umulig oppgave :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår