sindre2104 Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Har nå montert inn fjernstyrt sentrallås på bilen: http://www.rclick.co.uk/product_info.php?cPath=50&products_id=672 Men jeg vet ikke hvor jeg skal koble til kabelene til blinklysene slik at de blinker da jeg låser/låser opp bilen. Det er to brune kabler som kommer fra den sorte Main Uniten som følgte med pakken. Dessverre så står det lite om innstallering av blinkingen:P Noen som vet?? Siter (X) Audi A4 Avant, 2002 (x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral) (x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 De to brune kobles innpå lederne som går til V og H blinklys. Disse er henholdsvis Sort/Hvit og Sort/Grønn. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre2104 Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 De to brune kobles innpå lederne som går til V og H blinklys. Disse er henholdsvis Sort/Hvit og Sort/Grønn. -- Okej. Men hvor finner jeg lederne til V og H blinklys? Siter (X) Audi A4 Avant, 2002 (x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral) (x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coqrouge Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Du finner de ved venstre baklykt. Fjern det dekselet der og du skal kunne se de og en rekke andre ledninger gå inn på venstre baklykt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre2104 Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Du finner de ved venstre baklykt. Fjern det dekselet der og du skal kunne se de og en rekke andre ledninger gå inn på venstre baklykt. Ok, da skal jeg sjekke det ut:D Takk for hjelpen! Utrolig behagelig med fjernstyrt lås:D Siter (X) Audi A4 Avant, 2002 (x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral) (x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 hvordan er det du har koblet bak der? og hvordan vet du hva som er hva på bilen din? har du noen oversikt som du kan dele med meg? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coqrouge Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Skal prøve å få tatt et bilde senere idag, har ikke mulighet akkurat nå. Men gir deg noen linker til en side som hjalp meg: Det er bilde 12 og 13 på denne linken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 okei:) takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg