toyofan Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Skal skifte ut pinneboltene på eksosmanifolden min pga at turboen alltid løsner, hvor får man kjøpt noen som tåler litt varme og risting? skal også gå opp i dim og lage meg turbodemper så det er allerede tenkt på.. takk for svar Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 :jackinbox: Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Jeg tok med fra atp, men dumt å bestille 4 pinnbolter fra usa. De har også muttere som på en måte er urunde så de låser. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 bestilte du i std dim eller? Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projekt bruning Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 dem selger veldig gromme og dyre 12.9 pinnebolter på wurth! kjøper du kobbermuttere så slipper du plunder med at det løsner au! Siter 242 prosjekt 66" 17m super prosjekt.m52b23 m overlading 2come *jeg lover å ha mer linker til porno i signaturen min...* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 thanks! Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Siden jeg ikke visste bedre, betale jeg for et par år siden 180kr for tre pinnebolter og tre klemmuttre hos Volvo på Hamar. Litt senere erfarte jeg at http://www.ab-jernvare.no/ tok ca 10kr+mva ell.no per M8 pinnebolt. Ei norsk saab-trimsjappe, noe ala troll tuning parts eller noe lignende tok 10kr/stk. Jeg har lett i ettertid uten å finne riktig saab webshop. Forøvrig har jeg brukt kobberpasta på absolutt alt som skal splittes en gang senere, både før, på/i og etter turboen. Har brukte vanlige blanke 8.8 mutrer til å holde turbomanifolden til toppen. Og jeg har kobberpakninger. Intet problem så langt. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 KRB selger ARP-pinnbolter. Da ryker aluen i toppen før pinnboltene :) (tøffe er dem og!) hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Tja, sikkert fordi det er 12 kant hue på pinneboltene så dem er lette og skru inn, ikke no stress med kontra mutter og greier, men prisen var vist høy + moms, men alt koster. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.