Gå til innhold

Styling av Audi A4 2002 2,0

Ranger emnet


Dizz089

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vurderer å gå til innkjøp av en Audi A4 2002 modell nå de neste dagene, men jeg søker litt informasjon rundt hva slags styling jeg kan utføre på denne bilen.. Liker godt den nye grillen til Audi, er det mulig å få denne på en A4 2002? Det er en 2,0 motor på bilen, automat - hvor mye er det realistisk å få ut av denne motoren ved å chippe eller gjøre noe annet med den?

 

Har sett på noen billige 19" hos Sharif (disse "standard" svarte felgene). Er disse dekkene verdt noe som helst, eller er de bare søppel? Tenker da mer sikkerhet/holdbarhet kontra så mye utseendet igrunn, men man kan jo ikke kjøre rundt på originale 16" heller!

 

Har lyst på Xeon lys, er dette et problem å få på denne bilen, og hva slags pris snakker vi da?

 

Er helt blank på bil, så bær over med meg her.. Prøver å få hodet mitt rundt disse greiene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp stling på bilen ville jeg ikke vurdert dette i det hele tatt. Få på coilovers og juster høyden helt ned og få tak i noen superbrede 17" felger og skikkelig dekkstrekk. Da får du riktig stuk!

 

Hva slags 2l er det? Traktor eller bensin?

 

Desverre er nok de billige shariffelgene bare søppel. Tåler ingenting og lakken er dårlig. En kompis av meg kjøpte noen 18" til 700kr stk og disse holdt akkurat 2mnd før de var stygge og urunde. Kjøpte seg BBS kvalitet etterpå.

 

Xenon kit koster ca 2000kr for 2 pærer. Med parklys, kjørelys og fjernlys snakker vi 6000,-.

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få en uoriginal variant av singleframe-grillen til 2002-2005(b6), men det koster. Sjekk Norsk Bildelsenter. Jeg regner med at det er 2,0 bensin med 130hk du har. Det er liten vits i å forandre motorstyringen på(chippe) denne maskinen. Man vil vel MAKS hente ut 10hk, siden den ikke har turbo. Det er mange ting man KAN gjøre med motoren, men hvis du er ute etter en trimbar motor er dette veldig lite strategisk. Bilen kan godt være en knallbra bruksbil med masse komfort og driftsikkerhet, men skal du få en sprek bil, se heller etter en 2,0Tdi (diesel) eller en 1,8T (bensin) med manuell girkasse. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp stling på bilen ville jeg ikke vurdert dette i det hele tatt. Få på coilovers og juster høyden helt ned og få tak i noen superbrede 17" felger og skikkelig dekkstrekk. Da får du riktig stuk!

 

Hva slags 2l er det? Traktor eller bensin?

 

Desverre er nok de billige shariffelgene bare søppel. Tåler ingenting og lakken er dårlig. En kompis av meg kjøpte noen 18" til 700kr stk og disse holdt akkurat 2mnd før de var stygge og urunde. Kjøpte seg BBS kvalitet etterpå.

 

Xenon kit koster ca 2000kr for 2 pærer. Med parklys, kjørelys og fjernlys snakker vi 6000,-.

 

2000 for 2 pærer? fikk tilbud om xenon i nærlys og grøftlys av Jean Daniél her på forumet for 1595,- inkl mva og frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Hei!

 

Vurderer å gå til innkjøp av en Audi A4 2002 modell nå de neste dagene, men jeg søker litt informasjon rundt hva slags styling jeg kan utføre på denne bilen.. Liker godt den nye grillen til Audi, er det mulig å få denne på en A4 2002? Det er en 2,0 motor på bilen, automat - hvor mye er det realistisk å få ut av denne motoren ved å chippe eller gjøre noe annet med den?

 

Har sett på noen billige 19" hos Sharif (disse "standard" svarte felgene). Er disse dekkene verdt noe som helst, eller er de bare søppel? Tenker da mer sikkerhet/holdbarhet kontra så mye utseendet igrunn, men man kan jo ikke kjøre rundt på originale 16" heller!

 

Har lyst på Xeon lys, er dette et problem å få på denne bilen, og hva slags pris snakker vi da?

 

Er helt blank på bil, så bær over med meg her.. Prøver å få hodet mitt rundt disse greiene her.

 

Meningsløst sent å svare her kanskje, men chippet min 2.0 hos Ultimo, de hever 145 hk og 218 nm. Hvorvidt det tallet er 100% skal jeg ikke si noe om, men forskjellen er dramatisk. Dog, effektkurven er merkbart endret også og effekten kommer høyere i kurven. Men er strålende fornøyd så kjør på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår