im the bandit Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Hei. Har en bmw 520 e39 2000 mod den er helt tom for støm, så jeg får ikke låst opp bilen! er den noe måte og få låst den opp på eller få opp panseret uten og ha strøm på bilen? mvh: christoffer. Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 hadde samme problemet med en kamerat sin bil kvelden før vi skulle på festival! bilen var pakka og alt! problemet vårt var at vi lukke bagasjeluka uten batteriet tilkoblet, batteriet bak. er ikke så kjent med denne bilen, men hvis du har batteri bak, skaffer du ei tynn venninne å dytter gjennom skiluka baki fra baksete:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 http://www.bilforumet.no/5-serien/189528-kommer-i-bilen-bmw-520i-1993-e34.html ikke samme modell, men kan kanskje hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 om du kommer til sett ladder på konstantstrøm på starteren. også setter du minus på en eller annen bar flekk med metall på karroseriet/motoren. vent så en kvarters tid så skal det vel være i ordning ;) ikke noe problem som ikke har en løsning ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 skal prøve i morgen:) men det med og holde dørhåndtaket oppe og vri på nøkkelen fungerte ikke:( Dumt det ikke finnes en enkel løsnig på dette:@ Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 hadde du bare holdt deg til det du har på avataren din hadde ikke dette vært ett problem ;) :D men man vil jo ha komfort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Jeg er ganske sikker på at disse har en plusspol under panseret, som er beregnet til nettopp hjelpestart. Det sitter et lite deksel foran, med "+"symbol. Slik er det ihvertfall på 520iA fra 1997. Men det er klart, får du ikke opp panseret er du like langt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 er det at jeg ikke får opp panseret eller dører eller noe! kommer heller ikke til med noe lader til starteren! men BMW må jo ha tenkt ut en løsning hvis sånt skjer! er jo nødt til og være en makanisk løsning i døren slik at det går ann og få den opp uten batteri! :S Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Prøvd å vri nøkkelen i opplåsningsretningen, dra opp dørhåndtaket også vrir du nøkkelen litt til? Dårlig forklart, men var det jeg måtte gjøre når elektronikken streika i E34 min.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 fant ut av det nå:D VRI NØKKELEN HELT TIL VENSTRE! TA LITT I!!! DA GÅR DEN OPP:D husk dette alle som har e39 :) Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg