vectra ronny Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 har en corolla stasjonsvogn 97 modell, tror det er 1,6. den har begynt å tulle med startingen. det kommer bare et klikk av og til når jeg vrir rundt nøkkeln. det er startmotoren som klikker, men plutslig starter den. men det går ikke lenger an å stole på den. vet aldri når jeg får start. noen som vet hva det er? startmotoren kanskje? nytt batteri er det på bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 har en corolla stasjonsvogn 97 modell, tror det er 1,6. den har begynt å tulle med startingen. det kommer bare et klikk av og til når jeg vrir rundt nøkkeln. det er startmotoren som klikker, men plutslig starter den. men det går ikke lenger an å stole på den. vet aldri når jeg får start.noen som vet hva det er? startmotoren kanskje? nytt batteri er det på bilen... Ganske sikker på at det er innslaget på startmotoren som klikker. Da må somregel hele startmotoren byttes, det er en enkel jobb, men den kan sitte litt vanskelig plassert på noen biler. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg