- Pal - Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 ja, som overskriften sier er det kun hakk nr.4 på kontrollen som som gir trøkk på vifta, 1,2 og 3 er akkurat det samme som å stille den inn på 0. Bilen er en a4 b5 95mod. Har en mistanke om at det er viftemotstanden som har tatt kvelden og lurer på om noen kan bekrefte/avkrefte dette. Og hvis det er dette som er feilen så lurer jeg på om noen der ute vet hva ny koster og om det er lett og bytte selv? Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 ingen som kan bekrefte/avkrefte, evt. har andre forslag til hva det kan være...irriterer meg mer og mer i takt med at kvikksølvet stadig når nye dybder Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Er 99% sikkert at det er viftemotstanden ja... På de lavere hakkene så går strømmen gjennom ymse motstander, mens på hakk 4 så går strømmen rett til motor. Om det er noe hokus pokus å skifte tørr jeg ikke svare deg på, men pleier jo ofte være en smal sak for en med litt snøring=) Hva det koster? Ring rundt å hør da vel... Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Takk, takk, hjelper å få teoriene sine bekreftet:D da blir det telefon til møller i morgen. Ja, begynner å høre med dem, for da blir alle andre priser med 99% sikkerhet en stor opptur:P Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 men er det ingen der ute som kan fortelle meg hvor denne sitter? er vel bare en telefon til møller fra meg, men siden jeg ikke fikk gjort dette før helga, så får jeg ikke gjort noe før mandag, med mindre det er noen der ute som hvet hvor den sitter. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Pleier å sitte i nærheten av viftemotoren, altså bak hanskerommet et sted. Sitter oftest montert i "veggen" på varmeapparatet, med kontaktene ut og motstandstrådene på innsida. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Takk for det:D får se hva jeg finner bak der, men må vel fort ut med hanskerommet:S Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg