hundråførr Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 (endret) diva ascona b deler -------------------------------------------------------------------------------- har 4 par baklykter til ascona b frontlykter div gummilister, front og bakrute 1 porta 2.0 , vistnok enemtopp, tilpassa 40/45 ventiler 1 orginal 2.2 topp komplett rustfri bagasjelokk med spoiler 1 par sideruter til 2 dørs ascona skrapelist til 2 dørs, gullfarga med bra gummi midtkonsoll til 4 og 5 trinns, grill i bra stand selges høysbydende tlf 97021866 Endret Oktober 20, 2009 av hundråførr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmk2 Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 5 trins midtkonsoll? bilde? Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elmorazer Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Hva skal du ha for denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 5 trins midtkonsoll? bilde? bilde kan skaffes, jeg veit ikke hva de går for, en 500 lapp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hva skal du ha for denne? kom med bud, toppen er hel å grei, har ikke sjekka men skal vistnok sitte en enemkam i den, men det skal jeg finne ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 2,0 motor, har du bilde? motoren er ikke til salgs lenger, da jeg har gått i gang med å sette bilen sammen, så jeg må bare beklage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg