Gå til innhold

ascona b 81 mod selges

Ranger emnet


hundråførr

Anbefalte innlegg

selger min ascona b grunnet tidsmangel

bilen står uten motor, men har en trimma 2.0 med dobble weber og grenrør, motor er bygd opp av økotrimm for endel år tilbake men har gått lite å ikke brukt i konkurranse,

bilen er blå metallic, med 5 trinns kasse og gsi sperre.

full ischmer styling fra 80tallet, frontfanger bør rettes litt på,

eller har den gsi instrumentering og recaro interiør,

kommet litt rust på den ettersom den har stått i noen år, men ingenting farlig, bilen generrelt bør gåes over men trur det skal være ett greit objekt, hel å grei bil,

selges høysbydende

97021866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
er dette 4 dørs??

hadde en med helt likt interiør før med gsi innsprøytningsmotor.

og den lyktesenker'n foran var hjemme laga.. stemmer dette??

 

nei dette er en 2 dørs, med gasser motor, orginalt er det en 1.3, som ble solgt ny i kirkenes til ett eldre ektepar, interiøret byttet jeg til meg fra en manta, lyktesenkeren er nok kjøpt

post-23105-13804852908291_thumb.jpg

post-23105-13804852908342_thumb.jpg

Endret av hundråførr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått gjort endel siden sist, har blandt annet demontert hele fronten, sandblåst bærebruer og frontplata, bestillt nye endeledd og kuler, powerflex foringer og ny senkefjærer, kan ikke tenkte meg noen gidder å by på bilen som den står nå, men jeg regner med noe mer respons når bilen kommer mer mot sluttstadiet

post-23105-13804852907996_thumb.jpg

post-23105-13804852908092_thumb.jpg

post-23105-13804852908162_thumb.jpg

post-23105-13804852908204_thumb.jpg

post-23105-13804852908249_thumb.jpg

Endret av hundråførr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hvor mye skal du ha for den kjørbar med skilt eventuelt? Hvordan er den under, teker på rust osv? omega kasse?

 

er jo igrunn litt vanskelig å si men tanke på at det er ei god stund frem til skilta kommer på, som jeg har skrivi tidligere så holder jeg på med bilen til enten den blir solgt underveis i restaureringen eller til den er ferdig med skilt på, prisen stiger jo på bilen jo mer jeg får gjort,

er ikke mye rust på den, litt er det, men det blir tatt underveis, har feks, sandblåst alle forstillingsdeler, hele fronten, for jeg vil ha d platerent for best mulig resultat, muligens litt ekstrem der men liker å gjøre det skikkelig første gangen, ikke på nytt igjen om noen år.

girkassa er en 5trinns getrag 265 trur jeg den heter, er fra rekort vil jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår