Kristofferh Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 hei, har problemer med golfen min og jeg er ikke noen mekaniker så har egentlig ikke peiling på hva som kan være galt. prøvde netopp å starte bilen men ikke pokker om den ville starte, startmotoren går, men det skjer ellers ingenting, det samme skjedde for noen dager siden, men da kom den etter 1 minutt når jeg prøvde å starte den.. det eneste jeg har sjekka på bilen er fordeler lokket, og det var ganske oljete\fuktig der, forstår det slik at det kan være et problem.. ellers noe jeg burde sjekke? Siter Corrado G60 Karman x Golf 2 GTI 16V Edition One Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 hvis fordeler lokket er oljete så kan fordeleren være deffekt, dette kan du sjekke ved å ta av fordeler lokket, også drar du motoren på starteren littegrann samtidig som du får noen til å sjekke om rotoren går rundt, gjør den ikke det, så er nok akslingen i fordeleren knekt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg