Skorp Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Helloen :) Har seg slik at jeg har kjøpt en Audi 100 2.3 Avant fra 86 med foreldrene mine.. Og nå er jeg straks 18, så jeg vil gjærne få vekk litt av den gamle gubbe looken på bilen. Så jeg skal senke den 50/50 og kanskje sette på en 200 front. Men så var det felgene, jeg finner ingen felger jeg liker til bilen.Jeg vil helst ha en kantfelg, noe ala Ats Classic, Cup, eller noen i Urquattro stilen .. noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noen i den duren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Se bak fjellet eller nede på biltema Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_e30 Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Du må ikke senke den likt foran og bak, da steiler den. Så når folk peker er det ikke pga den er så pent senket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 V8 Hjulbuer og 18" felger :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxhaug Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 http://www.alushow.no (må åpnes i IE eller opera) Kjøpte meg MW Pantera 17" for 1mnd siden, syns de passa perfekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_Biri Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Helloen :)Har seg slik at jeg har kjøpt en Audi 100 2.3 Avant fra 86 med foreldrene mine.. Og nå er jeg straks 18, så jeg vil gjærne få vekk litt av den gamle gubbe looken på bilen. Så jeg skal senke den 50/50 og kanskje sette på en 200 front. Men så var det felgene, jeg finner ingen felger jeg liker til bilen.Jeg vil helst ha en kantfelg, noe ala Ats Classic, Cup, eller noen i Urquattro stilen .. noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noen i den duren? Skulle du trenge en 200 front har jeg støtfangeren (amerikansk) uten tåkelysene og grillen. Send en pm hvis du er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg