Tombra Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Gutta bak forumet burde skjønne dem har gjort noe dum når brukerne gladelig går over til det gamle designet :D Ta hintet gutter! Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tindebrød Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Bildetråder blir i alle fall helt umulig å lese. På flere tråder i prosjektforumet kunne jeg ikke se bildene som var lagt ut, og til slutt måtte jeg bare disable shockwave/flash så reklamene ikke kom opp i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Da har jeg bytte til gamle BF også, steike å godt:D Men skal ikke forundre meg om det popper opp reklame over alt her også.. Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Klar over denne feilen!Jobber med saken :) Tatt ferie? Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 All reklamen på forumet er ekstrem. Jeg blokkerer nesten aldri slikt, men det var noe av det første jeg måtte gjøre når jeg medlte meg inn på denne siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Kjører man whois på bilforumet.no så får man opp Organization Name..........: BILFORUMET DA Phone Number...............: +47 92899283 Telefonen er registrert på : Powermedia AS Kanskje det er mulig å ringe å klage? '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Reklamen er der for å sikre inntekter slik at dere kan surfe gratis og vi kan jobbe med utvikling av Bilforumet. Det med forstørring av bilder er fikset. Det begynner å bli lite konstruktivt i denne tråden nå. Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg