Gå til innhold

alt for mye Interdekk!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Godt det ikke bare er meg som irriterer meg grønn over dette reklame greiene.....

 

Men som sagt over, om den som følger med på scrollen nedover fjernes så man får forum på full side og heller bare reklame på toppen og evnt. bunn så bør det være levelig.....

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg sitter nå med 5 stk reklamer for bare interdekk og 2 stk reklamer for Elcon..

 

OM dere ikke tjener mer penger på å vise 1 reklame kontra de siste 4 så hadde ikke jeg begynt å grine om dere fjernet disse 4 som bare er til irritasjon...

 

Forøvrig ødelegger den reklamen på høyresiden såppas mye av forumet per dags dato at jeg nesten frister å finne et annet forum lurke på..

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få vekk den sidereklamen slik at det er muligt å svare pm på en normal måte.

 

Det burde heller ikke være nødvendig å måtte skifte nettleser etc bare pga reklamen.

 

Få vekk sidereklamen!

 

Heilt enig, få vekk den sidereklamen.

Når eg forstørrer bilder så legger reklamen seg på bildene.

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ALTFOR mye reklame ! greit at du har en reklame på toppen.. og en på sia som følger deg når du scroller. men faen meg mellom hver 3 post i tilleg er litt vel mye!

 

 

for å ikke nevne at den rævkjører bånnbredden med all den jævla java scriptinga

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår