John90 Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Den blå er for temp til motorsttyringa.Den svarte er temp til instrumentpanel. btw, et bilde av mine egne sysler... Heimalaga turbokonvertering? siden turboen ser ut til og være snudd? vurderer og kjøpe nytt atp turbokit til min no då turboen min er mykje slark i.. Røyklegger heile stripa når du tråkker gassen i bunn! Siter vw corrado turbo (solgt) bmw 730 e32 (solgt) Volvo 240 turbo (til salgs) Bmw 325/m3 e36 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 hehe, ALT er heimlaga. Det eneste som har kostet, er turbo og en pakke med syrefaste bolter fra biltema. Etterhvert blir det vel brenseltrykksregulator og dyser, men dette blir ikke før bilen er lakkert og ferdigpusset. Stemmer at turbo er snudd, syntes dette ble best. Da fikk jeg kjørt inn lufta fra rett side, og dermed bruke filterboksen om igjen. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Då har eg sjekka nett sånn raskt over mine ledninger. Det ser ut til at ein går til jord og den andre inn i instrumentpanelet. Kan sjekke dette nermere imåro med multimeter! Ingen som veit kor eg kan få tak i billig bensinpumpe til corradoen min?? Min har tatt kvelden, har pumpa liggende i forkant av bakaksling til informasjon! Siter vw corrado turbo (solgt) bmw 730 e32 (solgt) Volvo 240 turbo (til salgs) Bmw 325/m3 e36 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 (endret) http://www.germanautoparts.com/Volkswagen/Corrado/Fuel/97/1 er litt usikker på hvilken en av de 4 du skal ha, dette avhenger årsmodell. Ps! De sender ikke som gave Jeg vet allerede hvor ledninga kommer fra, må egentlig bare vite HVILKET hull i torpedoveggen den stikker ut. Endret Oktober 6, 2009 av EliteCorrado Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Då har eg sjekka litt og ledningen som du er ute etter går inn på den kabelbunten som går igjennom torpedoveggen innunder vanntanken, den som er ca 3 - 4 cm tjukk og med MASSE kabler! Berre sei ifrå vist dette ikkje var godt nokk svar so kan eg sjekke litt til.. Siter vw corrado turbo (solgt) bmw 730 e32 (solgt) Volvo 240 turbo (til salgs) Bmw 325/m3 e36 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Hmmm.....jeg finner ikke ledningen. Finner kabelhorven ja, men ikke det lille stikket til tempmåler... Beskriv litt mer er du snill.. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 vist det er dinna svartekontakte til dinna svarte sensoraen forann den blå. så kjeme ledninga ut av de øverste hule i torpedoveggen der du har dissa 3 store hulla. gjer såfall de på min;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Må berre beklage at eg ikkje har svart noko her inne i det siste. Er for øyeblikket på jobb so eg får ikkje sett corradoen min før om 3 veker ca! Då kan eg eventuelt ta ut speedo og måle bakpå der og finne ut kor ledningen kommer ifrå og går til sånn at du kan lodde den til sjølv! Siter vw corrado turbo (solgt) bmw 730 e32 (solgt) Volvo 240 turbo (til salgs) Bmw 325/m3 e36 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet November 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Har mysta kjørekomputeren på bilen samt + bak til bensinpumpa.. Nokon som veit ka som kan være gale? har sjekka bak på sikringsboksen og der var det ingen løse ledninger. Har prøvd med eit tilsvarandes bensinpumpe rele. Må være ein eletrisk feil. Nokon som har ide om ka meir eg kan gjera?? Siter vw corrado turbo (solgt) bmw 730 e32 (solgt) Volvo 240 turbo (til salgs) Bmw 325/m3 e36 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Multifunksjonindikator (MFA/kjørekomp) får strøm fra sikring. Sjekk alle sikringer. Ikke bare visuelt, men også med Multimeter. Sier du at du har mistet strømforsyningen til bensinpumpen? Hvem av pumpene? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Har sjekka alle sikringer bytta alle og.. har fått igjenn oljetemp. So no mangler eg berre køyrelengde og bensinmåling og bensinpumpe.. Går strøm ifrå sikringsboksen og bak på nivåreguleringen som ligger i tanken og videre ned til bensinpumpe under bilen. Har ikkje strøm til nokon av desse :S Siter vw corrado turbo (solgt) bmw 730 e32 (solgt) Volvo 240 turbo (til salgs) Bmw 325/m3 e36 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg