opelastra Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 (endret) Hei, kan lage en liten tråd om min nye bil som jeg skal prøve å modifisere litt etterhvert. det er en opel astra stasjonsvog 1,4 16v 1997mod. er ikke så voldsomt masse å skrive om den enda men det som er gjort med den foreløpig er å bytte retningslykteglass på sidene fram, andre felger,fjærne emblem og div klistremerker. planen i nermeste framti er å få satt på et senkesett som senker 55/35 med justerbare dempere fra spax, samt montere liten original vinge bak øverst på bakluka,og muligens tone rutene men da på ordentlig vis. mulig å bytte om til andre og strkere bremser med lufting i godset. skal ikke bli noe banebil, men en bruksbil/gate-bil "altså kjøre med" håper ikke jeg har gjort noe galt i å legge dette på en garasjetråd, da dette ikke er av det største prosjektene, men litt skal jo gjøres for å si det slik. bilde da den var nyinkjøpt nyere bilder. Endret September 19, 2009 av opelastra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 da er det bestil senkesett:D 55-35 fra spax med justerbare dempere.. håper det blir bra:D mye stivere:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 venter og venter, men nå håper jeg det kommer i en av de første dagene til uka:P hørtes slik ut.. blir morro å kjenne hvordan det blir med nytt senkesett og justerbare dempere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 nå er det kommet senkesett med justerbare dempere fra spax på astran min ble bra det men burde vert litt finere felger som fyller ut ser bedre ut i virkeligheten, men kan mulig ta noe nye bilder senere en dag,blir azev typ a 8,5jx17 og 10,0jx17, et 14 og 20. skal ha dem på den andre astraen med utbyggere, men skal prøve dem på stasjonsvogna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg