Skulebollen Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Bilen min er lavare på venstre side framme enn resten av bilen.. Noken tips til ka det kan gjere? Fjører og dempera er nye, apex og gule koni.. Subba som F på venstre side, ingen subbing på høgre.. Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Bilen min er lavare på venstre side framme enn resten av bilen.. Noken tips til ka det kan gjere? Fjører og dempera er nye, apex og gule koni.. Subba som F på venstre side, ingen subbing på høgre.. Sjekk ut disse foringene bak. Ryker den vil bilen bli litt skeiv. Har moddet mine med sikafleks slik at de skal bli stivere og hindre hjulhopp ved spinning. Har du sjekket camberen framme etter montering av konidempere? Skiftet du gummimellomleggene på framfjæremne? Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Camberen merka eg av før eg demonterte støtdemperen, men er det mulig og justere sjølve fjørbeinet opp og ned? Skifta ikkje gummimellomlegg nei Skal sjekke foringane når det blir litt tørt ute:) Takk for svar Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Foringane såg greie ut, det var ikkje sånn før eg bytta til koni: / har demontert og skrudd sammen støtdemperane igjen uten at det hjalp Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Sjekket at du ikke har fått fjærer til B2? de har forskjellig lengde på fjæra forran vistnok. sjekka at du har montert dem likt og(fått fjær godt på plass i støtdemper?) Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Fjærene er godkjent på BT so eg rekna med det er til B1 Fjøra skal vere skjikkelig på, har sjekka to gonga so trur ikkje det er grunnen.. Men eg burde vel kanskje ha sjekka igjen, og demontert alt:/ Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 sikkert den ene fjæra som har knekt. sikkert produksfeil på den eller noe, ellers så har den siget ferdig litt raskere en de andre hehe ta bilde vil se høyde forsjellen. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 (endret) Men det som er snålt er jo at bilen ikkje var sånn før eg monterte koni Syntest også at det var rart ein måtte skjære av fjørbeinet og bore hull i enden for og montere:S Endret Oktober 3, 2009 av Skulebollen Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 HÆ? skjære og borre? sto det i monteringsannvisninga? Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Ja, skulle kappe av fjørbeinet 50 mm, og bore hol i midten under.. For og få festa konia... Noke drit Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 er riktig att koni skal monteres sånn. for koni får en kun som innsats demper til Omega B. Er desverre sånn noen ganger att de blir lavere på ett hjul enn på de andre. Hørt om flere som har fått det sånn. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 min ble litt sånn med første senkesettet jeg monterte, gule koni foran og bak, og noen senkefjører jeg ikke husker navnet på, da ble den litt lavere bak på den ene siden. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Så det er kun koni som er jalla? Til Sæther: Skal prøve og få tatt et bilde:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 koni skal jo ikke være så jalla merke det da. men virka rart for meg, monterte Weitech på mine, fungerer helt supert og lik høyde over alt, men da er det nye dempere og fjærer rundt hele i ett og samme sett. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Så det er kun koni som er jalla?Til Sæther: Skal prøve og få tatt et bilde:) Nei Koni er ikke jalla. Er flere som kun selger innsats dempere. Bilstein å leverer kun innsats dempere forran til Omega B. Er vel fjærene dine som har litt ulikt spenn tenker jeg. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg