Mr_No_Name Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 (endret) Da har jeg vært og handla meg en 1994 mod Golf stv tdk som har rulla 295 000 og er hardt anngrepet av rust..bilen skal inn på eu i feb 2010 så vi får se hva som blir gjort.. Kommer litt bilder og små oppdateringer utover ettersom ting starter og skje.. :popcorn Endret September 20, 2009 av Mr_No_Name Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 gratulerer og lykke til=) greit å ha noe å kose seg med om vinteren:P Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet September 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 jo da..bilen skal brukes i vinter og ..så noen ekstrem forvandling blir det nok ikke..Men begynner med litt rust rep i helgen så får jeg se hva det blir til..litt småtteri må det vel gå ann og få til^^ Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 hehe, yes får huske å slenge opp noen bilder a=) Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet September 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Her er den gammle sliteren da=) Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet September 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 har noen 16" alu felger som skal på ..de er ikke pene eller tøffe men det duger ut dette året..går bilen igjennom Eu så blir det nye felger og dekk.. Første mod som kommer nå er intercooler..Blir alu cooler i front som titter litt frem=) Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 blir morro å se fremdriften, du har litt å leke med der=P Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Lykke til. Ga du mye eller? Roy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet September 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 nei var ikke mange kronene for denne =) Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet September 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Da ble det litt handling i dag da..skal bort om en time så rekker nok ikke mere i dag desverre...¨ Luft filter Turbotrykk måler. Lader 0,8..skal se om jeg får den over 1,0 i helgen.. Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Min lader på 0,6 kald, og 1,2 varm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Da ble det litt i dag og da...Ettersom dette ikke skal være noen utstillings bil måtte den jo smykkes med litt annet småtteri..Så sånn gikk det i dag da:polish: Måleren ble skrudd fast (ja det er ikke pent men det er ikke meningen heller:vampire: ) 16" ble hengt på (Med autentisk bird shit)De satt det da 225 50 16 på noe som resulterte i ekstrem subbing..Så da ble det getto bredding på vogna..2" stål rør i skjermbuen og rulle det flatt. Sitter og tenker litt på farge valg..ettersom den er såpass "rat" nå tenker jeg vi fortsetter i den stilen.. svart matt? Matt grønn ?noen forslag Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Jazzå? Til salgs alt? Så den på Autodb.no Kanke gi opp så raskt vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 hehe..alt er tilsalg for rett pris..nei gir ikke opp..fortsetter på bilen frem til den er ferdig eller blir solgt=) Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg