doffen23 Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Når det har regnet en del og vannet ligger på taket. da jeg tar opp døra etter en kjøretur renner det mye vann rett inn i bilen.. har aldri hatt det problemet med biler jeg har hatt før.. er det flere som sliter med dette? skulle det ikke vært en slags takrenne som tar imot regnet der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touran Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Samme problemet her også. Jeg hadde samme problem med en Peugeot 406. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 dette må da være en stoooooooor svakhet på touran.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touran Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 Nja. Kan ikke si at det plager meg. Du får selge og kjøpe noe annet da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedersn Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 Når det har regnet en del og vannet ligger på taket. da jeg tar opp døra etter en kjøretur renner det mye vann rett inn i bilen.. har aldri hatt det problemet med biler jeg har hatt før.. er det flere som sliter med dette? skulle det ikke vært en slags takrenne som tar imot regnet der? Har du vann på taket etter en kjøretur? hvordan klarer du det? vi har en, men har aldri hatt problemer med vann som renner inn. Kunne du forklart litt bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 når bilen har stått stille og jeg åpner døra så kommer det vann rennende ca midt på døra. nei vil ikke selge,er veldig fornøyd med bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw caddy rline Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Hei det er en pakning i døra om den der def kommer det vann inn i bilen hadde det på min vw caddy etter at rutene blei sota da de tok av dørtrekke da gikk paktningen i stykker. Siter 76 260z 2+2 91 300zx twin turbo 98 zzr600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg