FirstPrice Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Hei. Må ha av toppen på en delemotor for å få den til verkstedet. Noen trinn jeg burde følge? Må ha med alt av deler, topp, ventiler, alt.. Må jeg ha av ventilene osv for å få av toppen, eller kan jeg bare skru av og løfte hele toppen med alt av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kejo31 Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Kanskje en idè å si hvilken bil det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 når du åpner topp dekselet som man fyller olje inn så ser du X antall bolter som du skrur ut så er den ute, men husk å ta av register reima Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 når du åpner topp dekselet som man fyller olje inn så ser du X antall bolter som du skrur ut så er den ute, men husk å ta av register reima Kanskje en idea å skru av eksosen også ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Motoren er ute. Glemte å si hva slags motor det er ;p haha. 2liter merce motor. Hvordan er det med registerkjede? Må jeg kappe det, eller er det en låsedel på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Er vel en låsdel på kjedet, men om du skal sette på nytt, kan du jo bare kappe det også, foretrekker selv å ta av låsdelen. Slipper slipestøv overalt. Hva du skal ta av, spørs jo hva du skal med toppen. Skal du bruke bare selve toppen, eller skal du ha med innsug osv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg