Gå til innhold

Hvordan ender valger? "Venter i spenning"

Ranger emnet


steinknaus

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Å kom igjen da, dette tåler dere ..

 

Det er jo ikke akkurat sånn at Norge er på vei inn i noen form for hungersnød eller u-landstendenser.

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Flere enn meg som syns FrP har gjort et nesten skuffende dårlig valg i forhold til hvor mye mediadekning de har fått, hvor mange debatt rundt partiet det har vært de siste årene, osv osv?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra et annet forum

Hadde et håp enset i det fjerne om en borgerlig regjering. Men neida. Den gang ei. Vi må fortsatt kose oss med lappeteppet til Jens. Regjeringen som har foreslått hijab i politiet, foreslått å endre grunnloven å ødelegge ytringsfrihet som man har kjempet for i så mange år. Og løyet og endret utsagn hele tiden om disse sakene. SV som lovte gratis skolebøker. Avskaffe fattigdommen, og klarte ikke engang å inrømme at oppgaven der var vanskeligere enn hun først trodde.

Kan bli artig å se hva de ikke klarer og hva de finner på videre...

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er på tide at Jensemann pakker sekken sin, og hopper ut foran ett tog.

 

En grunn til den lave valgdeltakelsen, er jo at det ikke er partier/valgprogrammer som appelerer til folk, og de ikke gidder å møte opp for å stemme blankt, en annen grunn er at det ikke hjelper uansett.

Det jeg ikke skjønner er hvordan AP kan hente så mange stemmer, jeg kjenner kun en person som stemmer det, driver de med valgjuks, folk kan vel umulig falle for smørglatte sleipe Jens og alle løgnene hans.

AP har vist de siste årene at de ikke kan holde noe de lover, og det gjør de andre som sitter med makten også.

Gleder meg også at KrF gjorde det dårlig, mener at religion ikke hører hjemme med politikk og burde atskilles.

Selv stemte jeg FrP, ikke fordi jeg er enig i deres politikk på alt, jeg er enig i en god del, men langt i fra alt, er ting jeg er veldig uenig i, men jeg stemmer det for å vise hvilken retning politkken bør gå i, når FrP får så mange stemmer, så kanskje de andre politikerne ser hvilken retning de bør lede politkken sin i.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det tydeligvis jævlig dårlig i landet når opptil 50% stemte Ap i enkelte fylker.. :)

 

helt korrekt, sier litt om at doktrinen fortsatt fungerer prikkfritt. Men nok om det..

 

Jeg likte Bærum best, der var det nesten 40% som stemte Høyre, glad i dere sossebasser:) Hadde bare alle vært like smarte..

 

et plaster på såret er at antall miljørepresentanter er halvert på Stortinget;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er på tide at Jensemann pakker sekken sin, og hopper ut foran ett tog.

 

En grunn til den lave valgdeltakelsen, er jo at det ikke er partier/valgprogrammer som appelerer til folk, og de ikke gidder å møte opp for å stemme blankt, en annen grunn er at det ikke hjelper uansett.

Det jeg ikke skjønner er hvordan AP kan hente så mange stemmer, jeg kjenner kun en person som stemmer det, driver de med valgjuks, folk kan vel umulig falle for smørglatte sleipe Jens og alle løgnene hans.

AP har vist de siste årene at de ikke kan holde noe de lover, og det gjør de andre som sitter med makten også.

Gleder meg også at KrF gjorde det dårlig, mener at religion ikke hører hjemme med politikk og burde atskilles.

Selv stemte jeg FrP, ikke fordi jeg er enig i deres politikk på alt, jeg er enig i en god del, men langt i fra alt, er ting jeg er veldig uenig i, men jeg stemmer det for å vise hvilken retning politkken bør gå i, når FrP får så mange stemmer, så kanskje de andre politikerne ser hvilken retning de bør lede politkken sin i.

 

Vel talt, som om jeg skulle skrevet det sjøl.

Henger meg på denne og sier x2!

Stemte selv FrP på akkurat samme grunnlag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår