Gå til innhold

Volvo 242 gtx (turbo prosjekt)

Ranger emnet


skibstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempe bil detta, bare du hiver skvettlappene under fangern, og river av stickerne:)

 

stickerne.. vis de er klistere på taket dere mener så skal de mest sansynlig aldri av.. er der får å sjule litt merker etter de ble sveist i takluke.. skvettlappene skal av. men haster ikke så mye. først må eg ha motor.. så bross eller t-rød styling. så er ikke skvettlappene der lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig bil :) Skulle kjøpe denne, men slo det ifra meg da sparkle på take var sprukket opp. ( sikkert derfor det er stickers dær..) Trekker fukt og ruster under. Men bortsett fra det er den krute god :)

 

klistere dekker ikke sprekken, men den står innendørs pg dritt takluke fra bmw.. men eg må fikse den sprekken der på et vis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få på 16-17" hjul med 35 eller 40 profil + senk, da blir den lav nok hvis du i tillegg skal ha bross!;) Det kan jeg love deg.

 

Turboolsen, du kjører jo audi, det er langt verre, på grense til at svartedauden hadde vært bedre!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har du sett, jeg hadde denne bilen før. solgte den vel i mars.

 

da hadde den IKKE de grusome skvettlappene foran, eller stickers på taket!

 

eneste jeg gjorde på denne bilen var å bytte clutchen.

 

+ jeg solgte den for myyyyyye mindre en du ga for den, eneste forskjellen var at den ikke hadde 18" og manglet dørtrekk :)

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

09 Polaris Assault RMK 800

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har du sett, jeg hadde denne bilen før. solgte den vel i mars.

 

da hadde den IKKE de grusome skvettlappene foran, eller stickers på taket!

 

eneste jeg gjorde på denne bilen var å bytte clutchen.

 

+ jeg solgte den for myyyyyye mindre en du ga for den, eneste forskjellen var at den ikke hadde 18" og manglet dørtrekk :)

 

hva jor du galt nå du bytta clutch da ? måtte bytte den ijen etter å ha kjørt den til jæren :O vet du om mer rust en de så er forran bakhjula ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få på 16-17" hjul med 35 eller 40 profil + senk, da blir den lav nok hvis du i tillegg skal ha bross!;) Det kan jeg love deg.

 

Turboolsen, du kjører jo audi, det er langt verre, på grense til at svartedauden hadde vært bedre!

 

har dere noen fårslag til 17" felger da ? vil ikke ha eiker de er feil farge til bilen syns den passer med crom felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår