Gå til innhold

Eiriksmil: '82 Toyota Corolla KE70-restaurering

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Har som sagt vært på ferie i det siste, men fikk rydda klart til å skru litt denne uka i dag. Litt mer orden nå enn på bildene i første post :)

 

IMG303-2.jpg

 

Banka også ut restene etter asfaltmattene og støvsugde skikkelig. Sitter fortsatt igjen en del dritt som man sikkert ser, skal vaske over med tynner men det gjør jeg rett før jeg lakkerer opp gulvet for å unngå noe som helst fukt..

 

IMG306-2.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Tok med Biltema-kompressoren min ned fra Oslo i helgen, var visst så mye fukt i kompressoren/røra vi har på værste så den var ikke like god å sandblåse med. Fikk begynt i går med noe Biltema-sand vi hadde stående, men den var helt ubrukelig. Stakk på Torshov og handla meg en sekk, var som natt og dag i forhold. Tema-dritten funka i et par timer inntil den også begynte å gå full av fukt. Du har jo tappeskrua for luft under tanken, men er det noen annen måte å tømme ut vannet på tro? Er ille nok som det er, må punktsandblåse av hensyn til resten av værste, men hvis jeg skal ha en kompressor som motarbeider meg i tillegg går det dårlig. Tips og innspill tas imot med takk!

 

Fikk ferdig rammevangen nederst innerskjermen i hjørnet iallfall.. Må ta litt rust i skjøter og sveise det hullet dere ser nederst, så er jeg ferdig med denne innerskjermen iallfall. Nei, jeg planlegger ikke å bruke en måned pr. hjulkasse :D

IMG093-2-1.jpg

 

IMG096-2.jpg

 

Et dårlig oversiktsbilde over hvordan bilen står. Nye fangeren til Daihatsuen min som ligger oppå taket som ikke er altfor fint uansett :P

IMG090-2.jpg

 

Fikk gjort litt på herje-Rollaen og, retta ut litt slæddeskader, kobla opp noe lys og litt sånne småting. EU-ok ut denne måneden så kanskje på tide.. Her i verkstedhallen, med prosjektet bak døra :)

IMG089-2.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår