Gå til innhold

zlurv: Nissan Laurel C32

Ranger emnet


-zlurv-

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men det er en Bensin bil!

 

Gromt at du har den motoren du har i Laurelen. Fint å se at det er noen som ikke leser alt som blir skrevet.

 

Du har tenkt å sette oljekjøler forann på fangeren?

 

Hva med å senke bilen helt ned og sette på breie felger med dekkstrekk?

 

Lykke til! Ikke meningen å si ting rundt JDM stilen.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra Bamsemoms :)

 

Tja, bilen er senka 75/75 nå, men jeg tviler på at jeg vil gå for dekkstrekk siden hjulbuene er så svære.

Trenger liksom litt å fylle de opp med :)

 

Jah, Oljekjøler frempå er fremdeles under vurdering.

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra Bamsemoms :)

 

Tja, bilen er senka 75/75 nå, men jeg tviler på at jeg vil gå for dekkstrekk siden hjulbuene er så svære.

Trenger liksom litt å fylle de opp med :)

 

Jah, Oljekjøler frempå er fremdeles under vurdering.

Men hvis du sitter med motorplaner, så paser RB på dieselkassa(RD og RB har nesten samme blokk), altså det er mulig å montere Skylinemotor uten masse trøbbel, Laurel C32 kom også med RB20DET, tror det var i Australia. Vet ikke om det er forskjell på clutchusene på L24(??) og RD28 jeg.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg faktisk, men jeg har en liten annen plan faktisk :)

 

Blir kanskje en 1.8 bluebird turbo maskin i den, dvs CA18 maskin og laurel 2L kasse som passer over ens.

 

Men jeg får se hva som skjer til neste år når eu-kontrollen er :)

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JDM stuka bil har vell ikke en dritt med farge å gjøre, men mer i retning av hva en forbanna japaner hadde gjort om han hadde hatt den bilen.

Forøvrig regner jeg med at de fleste her vet hva JDM faktisk står for?

 

Men tilbake til topic.

Må si at stilen på den bilen heller vell litt mer i retning harry i mine øyner nå..

Men skaffer du skikkelige dorullfelger, samme speil som maxxima har på datsunen sin så begynner du å nærme deg stuket!

 

Men alt i alt er det viktigst at du er fornøyd med bilen og faktisk er stolt av å sitte i den å kjøre rundt!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, Harry vil jeg nå ikke si at den er :P

 

Speil på framskjermene har jeg vurdert, men jeg har kommet frem til at jeg tror jeg slår det fra meg da det vil se ganske tomt ut på sidene :P

Endret av -zlurv-
Skriveleif

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den bedre før rett etter du fikk den :) Er litt harry preg over den nå som Hansi/Duttleif skrev. For å få vekk en del av harrypreget ville eg begynt med gule kjørelys også siden xenon passer pent lite på eldre biler, samme gjelder fargen på parklyset ditt :) Hadde vært fett om alle lysene dine foran var gule :D Og sleng på noen speil på hjulbuene foran :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Dr.S :)

 

Thomas S: Njo, jeg får se hva som skjer fremover. Jeg sliter en del med å få tak i gule tåkelys igjen etter at det ene ble knust.

Men hvis jeg får tak i det så kanskje det blir gule lys i hele fronten :)

 

Litt av grunnen til at jeg har Xenon er ikke for utseende sin skyld, men fordi de vanlige lysene var ekstremt dårlige :S

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Dr.S :)

 

Thomas S: Njo, jeg får se hva som skjer fremover. Jeg sliter en del med å få tak i gule tåkelys igjen etter at det ene ble knust.

Men hvis jeg får tak i det så kanskje det blir gule lys i hele fronten :)

 

Litt av grunnen til at jeg har Xenon er ikke for utseende sin skyld, men fordi de vanlige lysene var ekstremt dårlige :S

Synd det med tåkelyset ja :/ Du får se om du finner et nytt par som ligner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se om vi finner ei side med gule tåkelys, jeg skal ha noen til Ponyen min også.

 

Men jeg er litt enig med hva som er sagt her, Xenon passa liksom ikke inn med resten av "stilen" du kjører over bilen, stemmer også for speil på framskjermene :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår