forgot10 Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 (endret) Jeg sjekket litt på nettet... Så fant jeg en 100 med oljepeilepinne til girkassen på et bilde.. Jeg har ikke slik, hva skjer med det?!? http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=18723804&reference=4/187/238/04_-769530357.jpg&sid=xz9icemeE1_682218 Urettferdig.... (ps: bilen var mye finere enn min innvendig..) Jeg vet at det er en automatkasse.. Men trodde manuell hadde også slikt, bortsett fra min da.. Endret September 7, 2009 av forgot10concept feil link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Såvidt jeg vet, er det bare biler med automat som har peilepinne på girkassa. Rett og slett fordi man ikke trenger å peile olje på en manuell girkasse(med mindre man har en lekkasje da...) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 er en skrue midt på kassa for å sjekke nivået.ved siden av v drivakselflens. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg