Elgen- Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by ALJ_GSi hørsel har vi. selv om de fletse kunder som kommer innom og får en demonstrasjon av våre annlegg tror at vi ikke hører en dritt. Jeg skal sjekke hørselen til neste uke så da får vi se hvor skada jeg er. Farlig med snap, manowar og andre cder med masse bass når man har 4 18" subber som dunker så lampene detter ned eller skudd salver i kinoen vår som du kjenner i brøste. så viss noen har lyst å kjenne en såkalt skikkelige demo rom så får dere komme innom Fikk ikke hørt, men fikk titte.. deeeam.. :D:D:D alt jeg sier :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 ja søren det glemte jeg jo. du får komme innom en dag igjenn da vett du Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Elgen- Fikk ikke hørt, men fikk titte.. deeeam.. :D:D:D alt jeg sier :) Hvis du tar deg en tur på Onsdag Klokken 15:00 får du også sjansen til å møte en kjendis, for da får vi i Sound Pressure Distribution AS stor fint besøk. Men hvem det er sier jeg ikke. Ikke du heller Andreas! hehe Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 ALJ_gsi: Jepp det var meg som var innom... Ble dessverre ikke Vibe på meg da jeg fikk demobilavtalen med Mr.SQ. Men må fortsatt skryte litt av Vibe å si at det var noe av det heftigste i England lissom, og de ligger et lite stykke foran oss i kalde Norge :) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Roy Hvis du tar deg en tur på Onsdag Klokken 15:00 får du også sjansen til å møte en kjendis, for da får vi i Sound Pressure Distribution AS stor fint besøk. Men hvem det er sier jeg ikke. Ikke du heller Andreas! hehe Roy Må løpe da.. slutter 15 på skolen. går på skedsmo.. Eller, skolen er så slapp om dagen at vi får sikkert gå litt tidligere.. Er alle velkomne liksom? :P morten Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Elgen- Må løpe da.. slutter 15 på skolen. går på skedsmo.. Eller, skolen er så slapp om dagen at vi får sikkert gå litt tidligere.. Er alle velkomne liksom? :P morten I utgandpunktet ikke, egentlig er det en sånn forhandler dag, hvor vi ber in forhandlere til oss på litt spesielle eventer. men denne gangen har vi åpent hus. fordi det blir såpass spesielt. Mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg