mordi87 Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Se her ja:) Flott utgangspunkt:) Men du har vært uheldig med rattet, huff det er stygt:op: hehe Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Se her ja:) Flott utgangspunkt:) Men du har vært uheldig med rattet, huff det er stygt:op: hehe hehe,klar over det:p men blir 3 eika s-ratt med tiden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=Basspakke6&vg=11428&vgpath=Varekategorier/48/11428 MED http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=MPak1&vg=31&vgpath=Varekategorier/48/31 ser jo greit ut det der,ikke det at jeg har prøvd de merkene der men:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 (endret) da har man fått litt stæsj som ligger og venter på å bli montert!;) utover det som er avbildet over har jeg montert chromeringer i instrumentene,alt av pærer innvendig byttet til led-pærer,byttet alle hjullager samt nytt forstillingssett som ligger og venter på montering,så nå gjenstår bare å finne felger til sommers,har troa på at det blir bbs lm replicas eller rs6 1 i 18;) Endret Februar 21, 2010 av cossiboy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Fine biler det der :D Vurderer en sånn selv, bare i quattro. den bakpotta du har avbildet på side 2. Hvor fikk du tak i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Fine biler det der :D Vurderer en sånn selv, bare i quattro. den bakpotta du har avbildet på side 2. Hvor fikk du tak i den? ja jeg merker at jeg savner quattro:( den jandla jeg hos klracing.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 bilen vurderes nå solgt til fordel for stvalacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg