Gå til innhold

Ny bil, følgende kriterier:

Ranger emnet


postcar

Anbefalte innlegg

Står uten bil om dagen. Har tidligere hatt 2 VAG biler, men har brukt utrolig mye penger på slitedeler (girkasse, airconditionkompressor so on..). Så nå har jeg bestemt meg for å gå over til et annet merke :oohh

 

Men jeg vet ikke helt hva.. Har i tankene en gammel Toyota Corolla, da disse bare går og går. Men kunne tenke meg bakhjulstrekk, evt 4 hjuls så det går ann å ha litt morro om vinteren.

 

Er også litt viktig at forsikringa ikke er av de værste, kjører ca 50k i året, så bare km årlig drar opp noe veldig på min forsikring.

 

Så har noen her inne noen forslag til billige kvalitetsbiler som man dermed ikke må ligge under panseret på hele dagen? Tenker meg en prisklasse på max 50k, gjerne mindre. Alt ettersom.. :)

 

Takker for svar!

www.bilforumet.no/faq

Reinoud sier:

tits are good

Reinoud sier:

white RS6 too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er det mulig å få no merdedes til overkommelig penge og forsikring a? Ender jo med at man må kjøpe et gammelt vrak nesten..

 

Legancy var ikke så dumt altså, men finner bare 2litern, skal man ha no med mer krutt blir det fort dyrt. Lite effekt i bil med 4wd er kjedelige greier, så det utgår.

 

Hvordan er de gamle vectraene mtp slitedeler som må byttes og hva som ryker på disse?

www.bilforumet.no/faq

Reinoud sier:

tits are good

Reinoud sier:

white RS6 too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å få no merdedes til overkommelig penge og forsikring a? Ender jo med at man må kjøpe et gammelt vrak nesten..

 

Legancy var ikke så dumt altså, men finner bare 2litern, skal man ha no med mer krutt blir det fort dyrt. Lite effekt i bil med 4wd er kjedelige greier, så det utgår.

 

Hvordan er de gamle vectraene mtp slitedeler som må byttes og hva som ryker på disse?

 

Selvsagt får man Mercedes til den prisen, jeg anbefaler deg en w124 E-klasse(1985-1996), er en grunn til at de ble laget så lenge, en av de beste mercedesene gjennom tidene! Til godt under 50 000kr får du knallfine eksemplarer.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår