Hot Rod Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Ryggesensoren på S-Maxen har sluttetå virke (2007 modell). Dvs den piper som signal på at den starter når bilen settes i revers, men så skjer det ikke mer. Tror dette oppstod etter at jeg kjørte litt med henger. Da brukte jeg den originale kontakt overgangen. I bilens instruksjonsbok står det at når man bruekr denne overgangen vil ryggesensoren automatisk kobles ut. Kan det vær at noe data-greier har hengt seg opp? Re-setter jeg noe slikt ved å koble ut batteriet? Tenkte å sjekke litt her før jeg ringer merkeverkstedet og får standardbeskjeden om at "det er ikke noe annet å gjøre enn å bytte den"... Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Prøv alltid å ta strømmen før du kontakter verksted. Ofte at dette holder på slike bagateller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Jeg har vel en mistanke til en kontakt på venstre side under støtfangeren........... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Jeg har vel en mistanke til en kontakt på venstre side under støtfangeren........... Ok, skal ta en titt. Foran eller bak? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 har ikke Ford 3-års garanti da..... Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Trodde det var kun 2 år... Skal sjekke i serviceboka. Skal visstnok stå der iht Ford's hjemmeside. Egentlig liker jeg de gamle Ford'ene bedre. Som den i avataren til venstre...:checkflag: Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Kontakta er bak, og jeg sa feil. Litt til høyre for midten. Er bilen solgt ny i norge er det tre års garanti Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Hei, har sjekka det med garantien, og det stemmer som dere sier. Takker for innspill. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg