Sinko Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 (endret) Ja da tenkte jeg fort halv 3 om natta at jeg også hadde lyst til å lage en liten tråd om min golf:) har ikke fått gjort så mye med den enda, men planer er det masse av, men dessverre litt for lite penger i lommeboka... kan jo starte fra begynnelsen da, kjøpte en fin golf for en stund tilbake, med en liten bulk foran og og litt oppskrapt på bakskjermen. den gikk helt fint helt til jeg fikk et lite problem med giret, hvor denne rakkeren hadde greid å brekke av så jeg bare hadde 3 og 4 giret fungerende. etter det skulle jeg rygge ut hos en kompis etter en litt stressende dag og traff så klart kanten til blomsterbedet dems og rifta opp dekket så da var det reserve hjul i mens... ser utrolig bra ut når man kjører bortover og hele bilen kneler og lener seg forover og til ene siden:) alltid morro å ikke ha noe annet en den fine jekken ogsånnt som følger med :shake etter en stund har jeg somlet meg til å finne på noe billig å gjøre i bilen, så startet i dag med å bytte litt farge i lyset på knappen for bakrute varmeren:) knapp ute av bilen innmat ute av knapp innmat med nye leds Orginalt Nytt lys:) (prøvde med rød led for indikatoren på at den er på, mens syns veldig dårlig) ble ikke så veldig bra bilde på den siste fordi lyset var litt sterkere en jeg trodde det skulle bli har da planer videre denne uken om å bytte fargen på lys flere steder, og jeg gjør dette hovedsakelig fordi jeg liker forandring og liker fargen på blå leds:P så skal vel ut i morgen og kanskje ta noen flere bilder av den nå ganske skittene bilen min=) Endret September 4, 2009 av Sinko Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 ja da var det dags for ny update da... satser på at folk liker det her selv om jeg ikke får så mange kommentarer at det gjør no:P har da loket rundt med litt flere instrumenter og satt inn lys i de. vifte styringa hvor forsovidt det ikke har vært noe lys siden jeg fikk bilen med nytt lys.. faila litt med de røde diodene, hadde tenkt å få det litt fancey men så fant jeg ut at jeg skulle fikse på speedometeret med lys som er blåere en det ser ut som på bildet ble ganske fornøyd utenom den ene dioden som titter frem på ene siden her har vi også en liten EL leke bil nederst i venstre hjørnet:) så er de som leser her hjertelig velkommene til å kommentere hvis de vil, gjerne både positivt og negativt:) Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Kult med blå dioder i instrumenta men hold deg for all del unna dioder foran. Led strips er ikke pent. ikke led parklys heller. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 det er jeg forsåvidt helt enig i:) kommer antagelig til å ha orginal front bortsett fra klare grøftelys samt blinkers, mulig 4'er lykter eller noe i den duren Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Det er bra! keep it clean! :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 så er det planer om senk , og nytt anlegg etterhvert og men ting koster for mye for min del:P Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koddleif Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Tøft med blå led pærer :) Siter 1x 1x 88 Vw Passat (Delebil) (X) 1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X) 1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x) 1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x) 1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x) 1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x) 1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X) 1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x) 1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x) 1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x) 1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x) 1x 96 Vw Passat 1,9 TDI 1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x) VW 4-LIFE :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 takker=) sliter litt med bytte i "lysbryteren" da:P Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 tror det ligger en DIY her i diy tråden :) digg med blått lys og golfen så pen ut i lakken egentlig ;) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 er ganske grei i lakken utenom på andre siden hvor forrige eier kjørte langs en stolpe:P og steinsprut på panser -.- er dessverre ikke noe DIY om akkurat den som jeg kan finne iallefall, finner for speedo og setevarmer og varmetråd men ikke den siste der=( Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koddleif Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Akkurat kjøpt meg golf 3 jeg og,så får se om jeg beholder den etter jeg er ferdig med golf 2 prosjektet mitt :) Siter 1x 1x 88 Vw Passat (Delebil) (X) 1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X) 1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x) 1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x) 1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x) 1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x) 1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X) 1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x) 1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x) 1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x) 1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x) 1x 96 Vw Passat 1,9 TDI 1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x) VW 4-LIFE :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 alltid greit å ha noen ekstra biler da:P Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ja da var det dags for ny oppdatering=P litt på etterskudd ettersom latskapen tar overhånd men, er bare bilder av bilen generelt da=) Her har vi bilder av småskadene foran og bak som ikke er forårsaket av meg men av gamle eieren=P Og ja jeg har 6x9" i hattehylla som en veldig midlertidig løsning på problemene mine med lyden i bilen, og nei har ikke forsterker på de, men funker til en vis grad alikevel=) Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Stilig det ble med lys i vifte reguleringa:D har ikke lys der heller jeg, hadde ikke giddet å laga ein litn guide på hvordan man bytter? :) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 kan sikkert prøve, men jeg gjorde det på en ganske jalla måte med en del bruk av lim pistol osv... det vanskligste med det er egentlig å få ut viftestyringa fra dashen=P, jeg tror det ligger en guide her et sted men han har gjort det på en litt annen måte en meg da... og jeg er ikke sikker på hvor den er. jeg ville anbefale å gå på dynga og finne en for en billig penge og prøve seg frem få idéer osv. men vi får se det kan være jeg får lagt opp en liten guide=) Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg