Gå til innhold

Min 99mod 2.7 Biturbo S4 ABT(vurderes solgt)

Ranger emnet


2mMy

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
noen som har testa dynolicious til ipod?

måtte teste det litt istad gitt.

riktig nok en rullende start i andre gir.

peak power på 181kw :)

finne en slette en gang og teste detta litt ordentlig tror jeg.. må jo fort godt utpå 3de gir med den testen.. og ikke minst finne reél vekt.

005.jpg

 

 

Må du koble iphone/ipod'en til bilen for at dette skal funke eller går det bare på g-krefter og vekt?

Har en annen app selv som heter rev men den skal kobles til bilen og jeg har ikke slik en kabel:P

Kjører børsje med fire ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du koble iphone/ipod'en til bilen for at dette skal funke eller går det bare på g-krefter og vekt?

Har en annen app selv som heter rev men den skal kobles til bilen og jeg har ikke slik en kabel:P

akkurat detta går på vekt og g-krefter. har rev lite selv, men mangler og den kabelen/trådløse senderen.

Bmwccn #7477

Bmw E39 520I(solgt)

Chevrolet G30 Starmaster(solgt)

S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, har lenge mistenkt at xenonballastene ikke hadde den ytelsen de skulle hatt, så da var det på tide å oppgradere :)

1.jpg

Så da var det bare å demontere hovedlyktene og ta fram securebits settet. (fåes kjøpt på biltema for 60kr ca)

2.jpg

Når ballasten endelig er ute, så er det bare 2 ledninger som sitter på den. Den kontakten er bare å hekte av.

3.jpgDen gamle ballasten er ute.

4.jpg

Satte på 2 strømtyver fra biltema og kortet ned litt på ledningen, trenger virkelig ikke 20-30cm med strømledning inni lykta.

5.jpg

Her har jeg skrudd fast den nye ballasten i plasten. Er trangt inni lykta, så noe stokking av ledninger og slikt må til, men det går uten alt for mye knot.

6.jpg

Ny pære og D2S kontakt satt på.

7.jpg

Og til slutt kappet jeg til en metallplate som dekker over den nye ballasten og sørger for at lykta blir litt tettere. Egentlig en ganske grei operasjon brukte et par timer med demontering og montering + et tåkelys.

 

Såvidt jeg har skjønt kan denne metoden brukes på hovedlykter uten xenon orginalt og :)

Endret av 2mMy

Bmwccn #7477

Bmw E39 520I(solgt)

Chevrolet G30 Starmaster(solgt)

S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår