golfcab Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 bredda stål hjul har statt på golf 1 banebil for mange år siden. brukende yokohama advan 032r forran. dekkene bak er boss. kunne kansje ha blitt tøffe på golf/polo "rat" prosjekt med litt velvilje og lakk selges hb over 1000.- Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 dim er disse? å kan ikke se bilde her jeg Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 dim er disse? å kan ikke se bilde her jeg hei. send meg mail adr så kan jeg sende bilder direkte. tipper 7". står dekk på så er ikke så lett å måle Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Hvilken dim har du foran og bak da? Er det r-dekk eller gatedekk bak? Har du ca rette dekksider eller lett strekk? Hvilken grad er felgene strøkne? Ser de ut som de har vært med i en eller to kriger f.eks? Mye kast eller urundhet? Har noen bredda felger selv. De har utrolig mange småbretter på den ytterste lille kanten som ligger imot dekket. Lurer på hva de har vært med på. Du skal sikkert ikke over til østlandet før jul? Ser for meg at fire hjul koster like mye i frakt som de er verdt? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Hvilken dim har du foran og bak da? Er det r-dekk eller gatedekk bak? Har du ca rette dekksider eller lett strekk? Hvilken grad er felgene strøkne? Ser de ut som de har vært med i en eller to kriger f.eks? Mye kast eller urundhet? Har noen bredda felger selv. De har utrolig mange småbretter på den ytterste lille kanten som ligger imot dekket. Lurer på hva de har vært med på. Du skal sikkert ikke over til østlandet før jul? Ser for meg at fire hjul koster like mye i frakt som de er verdt? :) strøkne?? di har vert benyttet som banehjul og standarden er derettr. men det går fint å kjøre med dem på vei, testa dem på golfen i avateren min forran 185/60 med ca rette dekksider, det er dyre Rdekk ja, men dem har ligget flere år. bak er BOSS som skrevet. husker ikke dimensjonen, tilsvarer 215 el 225. hadde en gang bud på 1500.- men dem ble aldri hentet. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Bilder og størrelse hadde ikke vært dumt... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 er 13". usikker på bredden. satt rimelig perfekt på golf 1 uten spacere Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koddleif Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Pris på disse?? Siter 1x 1x 88 Vw Passat (Delebil) (X) 1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X) 1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x) 1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x) 1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x) 1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x) 1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X) 1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x) 1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x) 1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x) 1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x) 1x 96 Vw Passat 1,9 TDI 1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x) VW 4-LIFE :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Pris på disse?? prisen står jo i øverste tråden:) hbo 1000 Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 1000 fra meg, send mail med bilde er du snill badabom_@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 1000 fra meg, send mail med bilde er du snill badabom_@hotmail.com ser du ikke bildene i tråden? sliter med å få opp bilder på forumet. det vil vel koste mer å sende dem til krisitandsund en verdien på dem? Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Tror du det blir så dyrt altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Tror du det blir så dyrt altså? du får sjekke opp litt priser du fra 5580 ølen. evt 5500 haugesund. er begrenset hvor mye tid jeg vil spandere på noe så billig som disse hjulene.. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Da dropper jeg det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 bump Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg