Driven Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 (endret) Heisann, ny her på forumet og på anlegg-fronten. Har seg slik at jeg skal kjøpe meg et anlegg til bilen min. Det er originale høyttalere i bilen fra før av tror jeg, faktisk i hattehylla også (men ikke 6x9). Så jeg lurer på om dere har noen bra anbefalinger eller en forslag-liste til dette. Trenger nok en ny spiller også da den som står i er noe fra Denver. Lest at dere anbefaler Focal en del steder. Så det jeg trenger er nok: Spiller Sub Forsterker(e?) Høyttaler framme (bak?) Mm. Pris, tja, max 7500 ? Kan også nevne at jeg er fan av "dyp" bass, og det jeg hører mest på er metall der man tydelig kan høre trommene i bassen og techno/trance, så er litt av begge deler. På forhånd takk! :thanks Endret September 2, 2009 av Driven Legge til litt mer info Siter Travel the distance.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiiaN16 Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Om du skal ha mye lyd (bass) så bør du velge rockford fosgate, men om du skal ha lyd som er ren og bra, så anbefaler jeg( av personlige erfaringer) JBL. Siter mercedes benz 200e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driven Skrevet September 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Ja okey, har du/dere noen anbefalinger ? Trenger dessuten det som er nevnt i første post også :) Siter Travel the distance.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Tror det kunne vært lurt å sendt en mail på diverse bilstereofirmaer, og skrive det samme som du skrev her. Så vil du nok få en fin pakkepris, siden du skal kjøpe alt samlet. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driven Skrevet September 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Det kan sikkert også være en god idé, tenkte jeg ikke på :) Men venter samtidig på fler svar her :) Siter Travel the distance.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Tror det skal være plass til 6x9 i orginalhulla bilen din, i hattehylla... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driven Skrevet September 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Åh, jammen så bra. Sendte en mail til "Bilstereosps." :) Men om det stemmer "Granada3.0.GL" så takk for svar. Trenger fortsatt feedback! Siter Travel the distance.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driven Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 år vel bumpe denne tråden. Altså, jeg trenger råd fort ! Har mailet til et par bilstereo-folk, men tydligvis gidder få eller ingen å svare, flott! Så om noen kunne hjelpe meg så jeg kan få kjøpt meg et anlegg, kjerne lage en pakke til meg fra en fabrikant eller foretning. Jeg skal skrive tydelig hva jeg trenger: Komponenter: Subwoofer Spiller (må ha USB) Forsterker(1? 2?) Høyttalere (framme, og evt. bak) Noen som kommer på noe mer? Hva hører jeg på: Mye metall, men også mye hip-hip/techno med mye bass. Eksempler: In Flames, Dimmu Borgir, Kanye West, The Killers Hvor mye vil jeg bruke: Ca 7500 Dette er da til en Mercedes C180 som tydligvis bare har original anlegg i seg, bortsett fra en dårlig Denver spiller. Kom igjen nå, vis litt sympati for en stakkar som meg :deng Siter Travel the distance.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBw202 Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Nå snakker jeg på erfaring av 96mod. C-klasse (w202): Originalt er det skjært fire hull i hattehylla, to doble som det er plass til 6.5"ere. I dørene foran er det plass til 5" 1/4 eller 6.5". Jeg er ikke helt sikker, men skal prøve å dytte 6.5" inn der så snart jeg får festebrakettene. Om jeg får på dekselet over vet jeg ikke helt ennå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driven Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Greit å vite det da! :) Men trenger komponenter, forslag og veiledning :P Siter Travel the distance.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Har mailet til et par bilstereo-folk, men tydligvis gidder få eller ingen å svare, flott! Du får sende til flere da, er da enkelt å finne 20 firmaer du kan skrive til og ikke bare to... ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driven Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Du får sende til flere da, er da enkelt å finne 20 firmaer du kan skrive til og ikke bare to... ;) Neeei, jeg melder bare 1, tosk :respect Menneh, Granada, plass til 6x9 i hattehylla? :D Siter Travel the distance.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg