Roy001 Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 (endret) Heia, Hentet en skadet EVO1 i går. Bilen er fra Belgia og ikke tollet inn, eieren vraket den på tur i Norge. Hadde tenkt å bruke det jeg kunne i en Golf3 som jeg bygger nå. Men... FYTTIKATTA for en bil!!! Den er jo bare råfrekk, og kul! Virker veldig stiv i understellet, tettsteget giring, skivebremser bak. Kan noen fortelle meg noe om denne modellen? Er det forbundet med dødstraff å "hugge" den? Er denne modellen kul, eller er det bare det spanske temperamentet som facinerer meg? MVH Roy Endret Desember 17, 2009 av Roy001 krifeflei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Fant ut hva det er. Røde sæler senket hele 2 cm spesielle felger 16" karbon look i dører og dasjbord mer tettsteget giring airbag på passasjersiden andre seter Bremseskiver bak rødmalte calipere Noen som vet hva annet? Den har vel kanskje ingen spesiell verdi denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Hvilken årsmodell? Bilder? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Det er en -99 modell, gått kun 108.000 km. Har inge bilder innenfra enda. Nå ser den slik ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenjens Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 denne bilen må være ganske så lik min seat ibiza 1.9 tdi sport(gt) er også skiver fram å bak røde belter sport seter hvite tallskiver i speedometeret 110hk 81kw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 hva er så spesielt med denne at det er en "evo" egentlig? med den effekten ville jeg heller satset på en fiat uno turbo tror jeg;) går helværst! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenjens Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 fiat uno?????? huff huff er jo aktiv dødshjelp det!. den seat ibiza 110hk går faktisk jævla bra med ship ca140hk ca300nm på ca1000kg+ ikke darlig det ser det står evo 1 på bilen men tror det bare er ett klistremerke fra noe styling men vet ikke,bilen er helt lik min tror jeg og det er en gt tdi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 nåjah!.. en "evofisert" ibiza går ikke noe bedre enn en 2.0lGTI golf 2.. tvert imot tror jeg den går dårligere! men du kan ikke fortelle meg at en uno turbo med 1.4kg i ladetrykk går dårlig når du på de usle 950KG'ene har nærmere 250-300hk på framhjula! at bilen er farlig er en helt annen sak Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 etter litt nærmere titt.. EVO meg i ræva.. det der er jo diesel motor!! støtter opp saken for at det er ettermontert harrymerker på sia av den bilen der! igjen velger jeg da en uno turbo fremfor;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 (endret) kenjens Du tar nok skammelig feil vedr. klistremerkene. Dette er originalt. Med små bostaver under EVO 1 står det GT TDI 110HP Syns det er litt kult også jeg da. DRFT-R Og. Ja, En fiat uno turbo med 250HK går bedre Men det er fortsatt en fiat. En Ibiza er i det minste noe i nærheten av en Polo (vet ikke om det er noe å skryte av, men det passet liksom så fint å si ;-) Bilen har røde bilbelter, røde calippere, er senket, kort girspak, fet for og -bakfanger, skinnratt, for å nevne noen oppgraderinger som er gjort fra fabrikk. Den er rett og slett litt kul, noe som er årsaken til at den fortsatt står i gården, og ikke er blitt spiker. kenjens: Har du bilder av din, og hvilken modell er det? RoyOdor Bilder fra internett som viser EVO 1 merkene. Altså lite sannsynlig at det er etterpåjuks. Endret Desember 4, 2009 av Roy001 Skrievflei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenjens Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Hei! roy001 har ikke noen bilder akkurat nå men det kan jo fikkses etter vært, seaten min er 1999 modell samme som din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Ta deg en tur innom seatforum.no Muligens du får noe bedre svar der inne ;) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 kenjens: Hva er reell pris for bilen din? (bare lurer på om jeg skal bygge opp eller vrake) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenjens Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Roy001:Ja godt spørsmål ikke mange sånne biler i norge, min er impotert far tyskland, men jeg tenke å prøve å selge for 50 tusen kan vel ikke være så galt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Ser den bra ut, er vel ikke det så halvgalt. Sjekket avgift, og det var 27tusen på "normal" beregning. Ikke så lett å bli klok på "alternativ" metode... Men alt fra 5 tusen og opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg