Almenning Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Heisann! Sliter litt med svakt lys på min golf. ( Jeg har angel eyes ) Når jeg skifter fra nærlys til langlys er lyser det sterkest i det jeg skifter. Så om jeg holder inne "stikken" lyser den sterkere enn i langlys stille. Det samme gjelder parklys / grøftelys. Det er så lite lys i ringene at jeg kun ser det når det er veldig mørkt, og om jeg ser etter, det er såvidt det eksisterer. Jeg har ny lysbryter med eget stille for grøftelys, men skjer ingenting når jeg endrer på det. Skal laste opp noen bilder av bryterene, men jeg har ikke bilder av lysene mens de er på. Bilder blir lagt opp så snart jeg kommer hjem Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Vri bryteren helt til høyre, da trenger du vel ikke å holde inne hendelen? :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Og koble releer på lysene, det hjelper drastisk på golf 3. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almenning Skrevet August 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Jeg har angel eyes. Hrp, jeg er ikke dum heller. Poenget er at idet jeg skifter til langlys fra nærlys, lyser den sterkere enn den gjør når den faktisk står på langlys, om du kjønner. Og når den står i park lys, er det såvidt det er lys i ringene, men grøftelysene lyser som de skal, så er vel noe problemer med angel eyes'ene antar jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Jeg har angel eyes. Hrp, jeg er ikke dum heller. Poenget er at idet jeg skifter til langlys fra nærlys, lyser den sterkere enn den gjør når den faktisk står på langlys, om du kjønner. Og når den står i park lys, er det såvidt det er lys i ringene, men grøftelysene lyser som de skal, så er vel noe problemer med angel eyes'ene antar jeg. Grunnen til det er at da lyser både nær og fjern samtidig..... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Dessuten heter det skjønner ikke kjønner... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almenning Skrevet August 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Nei, det lyser faktisk bra når jeg holder inn hendelen, ellers er det crap. Langlysene lyser sånn ca som nærlysene burde. Jeg vet det heter skjønner og ikke kjønner. Kunne sikkert funnet flere skrivefeil hos deg og om det faktisk hadde brydd meg. Men bare ver tøffelhelt på et forum, om du har glede over det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Hvis du ser i D.I.Y tråden så ligger det en guide til hvordan du får nærlysene til å fortsette å lyse når du slår på fjernlys. Forøvrig kan du prøve å måle spenningen på langlyspærene dine, aller helst bør spenningen ligge på 13,5-14v.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg